I Autodoc-appen står det klart under hver eneste vare/pris at pris er uten MVA/frakt/toll. Det samme kommer også frem under handlekurven når du handler varen. Klarer ikke helt å se at det er en uryddig måte å handle på, enn så lenge en vet at en handler i en utenlandsk nettbutikk?
Hadde det ikke stått noe og du først fikk slengt på disse kostnadene ved utsjekk hadde jeg vært enig med deg.
Autodoc - Nettside som selger Bil og MC deler etc.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: Autodoc - Nettside som selger Bil og MC deler etc.
Er dte ikke lov hvis nettsoden i utgangspunktet er beregnet mot bedriftsmarkedet tro? Mange nettbutikker har muligheten til å vise siden med eller uten moms. Men så klart, da har man valgmulighetene...
Uansett så ser vertfall ikke jeg problemet. Man skal være ganske blind hvis man ikke får med seg dette. Men om det faktisk er noe straffbart her ble jeg litt usikker på...
Uansett så ser vertfall ikke jeg problemet. Man skal være ganske blind hvis man ikke får med seg dette. Men om det faktisk er noe straffbart her ble jeg litt usikker på...
- Geiroe
- Motorsykkelen din: Honda VF1000F2 (85)
Det var nettopp det som skjedde, da jeg bestilte fra TomTom sin .co.no side. Fikk regninga da jeg kom med hentelappen på posten. Kunne jo bare latt den være, men det var ikke andre å bestille fra da.Atrox skrev: 30 jul 2019, 14:08 I Autodoc-appen står det klart under hver eneste vare/pris at pris er uten MVA/frakt/toll. Det samme kommer også frem under handlekurven når du handler varen. Klarer ikke helt å se at det er en uryddig måte å handle på, enn så lenge en vet at en handler i en utenlandsk nettbutikk?
Hadde det ikke stått noe og du først fikk slengt på disse kostnadene ved utsjekk hadde jeg vært enig med deg.
For egen husk. Dekkskift PR3, service 103650
-
- Motorsykkelen din: Honda
Erfaringer med Autodoc - https://lite.bz/eJ0_C Rimelige priser, rask levering. Stort utvalg av varer