Flott historie du deler @Plastrakett_71. Og kanskje er den en inspirasjon for den etterhvert voksne garde som foreløpig drømmer om en mulig framtid på to hjul (selv om det nærmer seg snå på toppen, så er det likevel fyr i peisen).
Friheten er å pakke sekken, ta med seg primus og lefse, memorere kartet og kjøre deg solotur. Det er "gøttere enn å dæijnnse nakjen".
En fersk MC-førers vei til lappen - og tiden etterpå
-
- Motorsykkelen din: To Yama, to Kawa, Ural, Flakmop, Aprilia
Re: En fersk MC-førers vei til lappen - og tiden etterpå
Jeg visste det var smørenippel på bremsecalipperet!
- Plastrakett_71
- Motorsykkelen din: BMW f750GS
Har nok parker sykkelen for sesongen, men kommer sterkere tilbake i begynnelsen av april 2020!FredrikE24 skrev: 19 okt 2019, 11:41 Kan ikke si å ha sett en GSX650F på Helsfyr ennå. Jeg kjører innover Innspurten daglig. I disse dager på Jawa.
Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever. - Gandhi
- Plastrakett_71
- Motorsykkelen din: BMW f750GS
Takk for hyggelig tilbakemeldingLauri skrev: 19 okt 2019, 12:06 Flott historie du deler @Plastrakett_71. Og kanskje er den en inspirasjon for den etterhvert voksne garde som foreløpig drømmer om en mulig framtid på to hjul (selv om det nærmer seg snå på toppen, så er det likevel fyr i peisen).
Friheten er å pakke sekken, ta med seg primus og lefse, memorere kartet og kjøre deg solotur. Det er "gøttere enn å dæijnnse nakjen".

Om jeg kan bidra med noen bevingede ord for å få andre interessert i å kjøre sykkel, så er målet nådd

Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever. - Gandhi