7.000 kilometer på 7 dager

Her kan du boltre deg med så mye tekst og bilder du bare vil fra korte og lange turer - alene eller sammen med andre.
Link gjerne bilder fra eksterne bildedatabaser.
Brukeravatar
rolf-arne
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Kontakt:

Re: 7.000 kilometer på 7 dager

Legg inn av rolf-arne »

Chev. skrev: 15 nov 2019, 23:10 men hver gang ble det slik at jeg bestemte meg for å fortsette litt. Tror ikke jeg så så veldig velstående ut, så var nok ikke et fristende ransobjekt
I det store så finner jeg mange likhetstrekk med hvordan mine turer og tanker har vært for denne sesongen. I hovedprinsippet så slår jeg "leir" så sent og er på veien så tidlig at få eller ingen får registrert at jeg er der. Riggen i år tok 10 min å slå opp og kortere å pakke ned.

men jeg kjenner meg mest igjen med det sitatet jeg tok med , bestemte meg for å fortsette litt til :-k ...og så litt til :scratch ....og så enda litt til --- :[-(
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Svar