Hvis ikke så er tiden nå inne for å sjekke nærmere og sette av tid til dette trivelige møtet med andre MCsidenmotorsyklister, gjerne også kalt MCsidister

Dette er absolutt noe jeg har lyst til.AJ skrev: 05 feb 2020, 21:56 Vet ikke - eller husker ikke - om du har meldt interesse for årets MCsiden.no treff i Gaupne: https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=372022#p372022 ?
Hvis ikke så er tiden nå inne for å sjekke nærmere og sette av tid til dette trivelige møtet med andre MCsidenmotorsyklister, gjerne også kalt MCsidister.
Erik_B70 skrev: 05 feb 2020, 22:07 Dette er absolutt noe jeg har lyst til.
Har til og med begynt å fable om å ligge i telt etter gammelt.
Litt tidlig å spikre dette ennå for min del, men med litt knallhard prioritering er det absolutt mulig .
Bor i Nordhordland , men er oppvokst på OsSprintS955 skrev:Hvor i Bergensområdet sånn ca er det du holder til? Har en sånn bimmer rett i nærheten her i Lyseklosterområdet og.
Sjå her ja! Fått testet teltet duErik_B70 skrev: 31 mai 2020, 20:47 Prøvekjøring av nyinnkjøpt telt i hagen .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ca. 3000 km, så det har blitt noen tanker . Stort sett fylt på samme stasjon .mekkern skrev:Kjørt mye og fylt tanken flere ganger i år?
Nei, trenger ikke å gå hardt på . Moderat økning på gassen på lavt turtall, så gjør den et par byks . Dvs. den dør hen, for så å komme som en kule , før den dør vekk igjen.Dette skjer et par ganger før den drar normalt. Går jeg hardt på gassen, så går den som ei kule ...FredrikE24 skrev:Er det når du går hardt på gassen? Så nøler den litt før den kommer? Føler du at den surner?
Hvordan ser pluggene ut?