De fleste har sikkert fått med seg at jeg ikke har dem fjongeste matvanene, men Pepsi Max?? Det smaker jo intet annet enn utvannet Cola. Hvordan kan folk kjøpe dette skvipet? Jeg anntar at dem kjøper denne fordi det er den billigste brusen (tror jeg da... man ser jo reklame for den hele tiden).FreewheelBurning skrev: 18 jun 2020, 14:39 Pepsi Max er det sorte gullet! Eller, all cola er godt synes jeg, enten det er rød-cola, pepsi-max, grans eller first price.For meg ble det motsatt. På jobb gikk det bestandig i brødskiver og pålegg, det var det jeg har liggende der (har et lite kjøkken på jobben). Hjemme ble det frossenpizza hver dag til lunsjKåreDump skrev: 18 jun 2020, 12:34 Økonomisk har jeg fått en liten "Luksusfellen-opplevelse"!
Utrolig hvor mye mer penger som blir igjen på konto når man bytter kantinemat med matpakke, og kun drar innom butikken når man absolutt må.![]()
Det hender jeg kjøper meg en brus selv, men da koster jeg på meg noe som faktisk smaker noe. Helst en Oscar Sylte med Annanas smak. Men en slik 1.5 liters flaske kan jeg ha en hel uke faktisk. Jeg drikker egentlig mest vann hjemme. Ikke fordi jeg er sund, for det er jeg nok ikke, men fordi det funker best når man er tørst. Dessuten er det helt gratis.

Så har man dem som kjøper flaskevann da.... Å herregud... Det er vel det jeg har å si om den saken