Jeg tenker litt sånn:
Man har fått en god vare for en veldig billig penge. Varen viser seg og ha en defekt glidelås etc. eller en knapp som løsner. Hvem bryr seg. Svigermor fikser dette gratis. Jeg trenger ikke å snakke med en skredder for å kjøpe meg en jakke eller bukse. Men jeg forventer at dem som jobber i butikken i det minste klarer og late som om dem trives og at dem vet hvor varene henger i butikken.
Hadde jeg kjøpt meg en Klim dress til 20 laken derimot hadde jeg forventet at denne skulle vart i MINST 5 år ved normal slitasje uten at noe går i stykker. Jeg er forøvrig usikker om man også her hadde klart å reklamere på en tråkk glidelås etter 5 år. ?
Noen ganger går fanden i meg og jeg tar saken videre, men som oftest er det ikke verdt det. Fiks problemet selv og gled deg over at du vertfall trolig gjorde et greit kjøp i utgangspunktet.
IKKE forvent diamanter når man betaler for sølv.
Sharkspeed.se
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Sharkspeed.se
(Min utheving i sitatet)AJ skrev: 29 jun 2020, 17:29 Kjøpte et par tre bukser og kjørejakker Sharkspeed for en god del år siden. Var rimelig fornøyd med produktene og leveringen, tatt de rimelige prisene i betraktning.
Seneste kjøp for et par år siden. Opplevde kvaliteten som merkbart dårligere denne gangen. Fortsatt gode priser, men altså for dårlig kvalitet på sømmer og for som lett rakner.
Så aldri mer Sharkspeed på meg.
Har reklamert et par ganger og husker at dette gikk veldig tregt før jeg fikk det jeg påberopte med å ha krav på.
Aldri handlet over disk, kun via nettsidene deres.
Jeg har åpenbart måttet bite i meg dette som jeg skrev for to og et halvt år siden...

Siden jeg dengang har kjøpt både en Dimondy pilot MC-jakke med sikkerhetsdetaljer og ikke minst denne svært så positive Agriushjem overraskelsen.
Ved begge tilfeller fikk jeg leveransen kjapt og feilfritt levert i garasjen av DHL her hvor jeg bor. Forsendelseskostnad kr. 115,- begge ganger. Ingen utgifter utover dette.
Bestilte varene på Sharkspeed.no. Altså ikke .se.
Kvaliteten på begge produktene, Dimondyjakka og Agriushjelmen, synes å være helt i toppklasse. Overraskende bra i forhold til prisen, tør jeg påstå.
Så i rettferdighetens navn bør også slike gode erfaringer nevnes.
Så lenge kundeservice og produkter holder mål er det veldig bra med utfordrere som Sharkspeed.
Som for øvrig også selger hjelmer fra spanske AXXIS og MT i tillegg til indiske Axor, pluss noen flere merker i tillegg til Agrius, som jeg selv altså har kjøpt derfra.
Hjelmmerker som trolig er ufortjent undervurderte og som takket være Sharkspeed tilbys til en god pris til de som ikke absolutt må ha Schubert eller Shoei...

Virker for øvrig som at Sharkspeed har skjerpet seg betydelig i årene etter at denne tråden ble startet.
Både når det gjelder ekspedering av bestillingene, norske priser inkl. MVA og fraktkostnadrutinene.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.