Du har rett. My bad...HeHy skrev: 06 okt 2020, 22:46 Tenker du mer gateorientert adventure sykkel som 1290 superduke GT? For ktm har jo allerede duke 890.

Denne Duke'en duger jo så det holder i forhold til konkurrentene. Selvfølgelig

Du har rett. My bad...HeHy skrev: 06 okt 2020, 22:46 Tenker du mer gateorientert adventure sykkel som 1290 superduke GT? For ktm har jo allerede duke 890.
Her er det som kommer opp av informasjon. Det er neppe spart på kvaliteten på deler, men med unntak av quickshift+ antar jeg man må betale for å låse opp annen elektronikk og dill så totalprisen kan bli høy. Adv 890R kunne absolutt vært en flott arvtager til adv790s jeg har i dag om jeg blir mer aktiv og tryggere på gruskjøring. Men til den prisklassen der blir brått 890 duke og en endurosykkel og fristende istedenfor.Leoparden skrev: 06 okt 2020, 20:22
Takk! Det ante meg. Tror det er skikkelig high-end stasj på den sykkelen, dempere etc etc.
Har fulgt med på prisene på brukte 790 Adventure R, mulig det vil skje noe nå fremover ...Snikendeugle skrev: 07 okt 2020, 08:53 Kult! Da er det bare å vente på "vanlig" R-modell av denne på 890-plattformen. Det er nok kun de færreste som klarer å dra alt ut av denne R Rally-utgaven : )
Det blir spennende å se hva som skjer med privnivået på 790 Adventure R fremover. Selv synes jeg 790 har plenty "oomph" til både vei og offroad, så om den blir betydelig billigere enn dagens nivåer kan det hende jeg øyner meg en inngang på noe brukt![]()
Om det skulle bli aktuelt tror jeg at jeg fint greier meg den versjonen som er mindre påkostet enn R Rally modellen...dypen skrev: 08 okt 2020, 22:18 Det er ikke for sent enda, de opererer med en venteliste som får etterhvert som de på hoved lista faller fra :)
Hallo, OlavOlav K skrev: 09 okt 2020, 13:05 Jeg har 4 kamerater/bekjente som har bestilt 890, to av dem Rally versjonen.
Men siden jeg bare er en helt vanlig mann, hadde jeg nok valgt den "vanlige" R utgaven og kjørt på tur, for resten av penga :-D
Nei tror de skyter fra hofta og bestiller nær sagt i blindebiker7 skrev: 09 okt 2020, 18:06Hallo, OlavOlav K skrev: 09 okt 2020, 13:05 Jeg har 4 kamerater/bekjente som har bestilt 890, to av dem Rally versjonen.
Men siden jeg bare er en helt vanlig mann, hadde jeg nok valgt den "vanlige" R utgaven og kjørt på tur, for resten av penga :-D![]()
Vet du hvilken prisantydning de har fått på den "vanlige" R-utgaven eller ..?:)
Nå er det vel ikke helt mellomklasse akkurat. Duken konkurrerer med z900 og Mt09 SP er vel ikke helt billigsegmentet det.Mincemeat skrev:Så nå er man altså oppe i 200k for en basisutgave av en mellomklasse modell?
Jaja. Folk kjøper den jo uansett. Ligger en ny, godt utstyrt 1290 adv R til 230k på finn nå.
Nei.
I min også