Ragnhild skrev: Tror vi lar kvinnelige bekjente fra andre nettforum være nettop det. Bekjente
Og om de velger å selge sykkelen, får det være deres sak hva de opplyser og hva de vil ha for doningen.
Helt enig at bekjente er bekjente, om de da ikke er venner av bekjente sine venner

Men,
Jeg mener absolutt at det må være mulighet på ett MC forum å kunne diskutere aktuelle sykler som står på Finn.no.
Når jeg skal bytte sykkelen, (og det kan plutselig skje dersom jeg selger XJ'n) ønsker jeg mulighet til å kunne spørre noen til råds. Jeg aner egentlig ikke hva jeg skal se etter når jeg kjøper sykkel, ei heller ikke prisnivå. Da er det supert å kunne spørre noen.(Les: spørre på Forumet)
At noen kjenner noen som har hørt at den aktuelle sykkelen jeg evt. ser på har vært i bakken er en fin opplysning å få med seg, for da kan man se litt ekstra etter. (Ikke nødvendigvis noe problem at en sykkel har veltet, ja det er faktisk mulig at det ikke syntes en gang).
Nå anser jeg vel ikke dette som direkte moderering, men heller en påminnelse om å være litt forsiktig med å eksponere aktuell selger for mye.
Og Kjære Fr. Bimma.
Ikke slutt med reisebeskrivelsene dine. De er kjempeinspirerende, opplysende og gjør at jeg gleder meg til sesong igjen for neste år skal jeg prøve å få kjørt noen av de turene som du har beskrevet.
Ha en fantastisk dag.
Geso