Hver gang jeg går inn på forumet så er jeg ut-logget..,og det selv om jeg hver gang jeg logger inn huker av
"Husk meg" (bruker-id og passord)

Jeg vet ikke, men regner med at dette er en innebygget sikkerhet for brukerne om at de ikke forblir innlogget for lenge. Derfor logges man automatisk ut.biker7 skrev: 01 feb 2021, 22:24 Opplever noe litt rart etter oppdateringen..
Hver gang jeg går inn på forumet så er jeg ut-logget..,og det selv om jeg hver gang jeg logger inn huker av
"Husk meg" (bruker-id og passord)Har ikke hatt dette problemet før nå etter oppdateringen.. Noen tips ?
![]()
Ikke veit jeg heller.. MEN ikke akkurat veldig lettvinnt synes jeg. Så fort jeg nå evt. går til en annen nettside, så VIPPS er jeg ut-logget hvis jeg går tilbake etter feks. bare 30 sekunder.. Det er bare jeg som bruker denne datamaskinen, så ikke akkurat noe sikkerhets-issue. Og synes det var veldig greit å slippe å logge seg inn hver gang. Men mulig det plutselig er noe nytt, tungvinnt sikkerhetsopplegg..AJ skrev: 01 feb 2021, 22:33 Jeg vet ikke, men regner med at dette er en innebygget sikkerhet for brukerne om at de ikke forblir innlogget for lenge. Derfor logges man automatisk ut.
Regner videre med at "Husk meg" funksjonen virker? Dvs. at passordetfeltet er ferdig utfylt?
Selv har jeg aldri brukt denne funksjonen, men derimot den som er innebygget i nettleseren.
Logger meg for øvrig alltid aktivt ut av forumet.
NIX, ikke hos meg ihvertfallJompa skrev: 01 feb 2021, 23:15 Det tar mer enn 30 sek før man er utlogget.
Og ja brukernavn og passord blir husket.
Jeg ser ikke noe til verken session timeout, re-autentisering eller noe, drar rett inn med Chrome på Windows 10.biker7 skrev: 01 feb 2021, 22:24 Opplever noe litt rart etter oppdateringen..
"Husk meg" (bruker-id og passord)Har ikke hatt dette problemet før nå etter oppdateringen.. Noen tips ?
![]()
Ja der har jeg og min sykkel også vært. Fint bildeAJ skrev: 30 jan 2021, 17:51 Vurderer å legge dette bildet i headingen:
Jotunlogo21.JPG
eller kanskje dette?
Jotunlogo21_2txt.JPG
Bra det løste segbiker7 skrev: 02 feb 2021, 17:42 DA ser det ut som jeg har funnet ut av det![]()
Hvis jeg brukte min gamle snarvei/bokmerke til MCsiden, så kom siden opp UTEN hengelås, og var altså definert som en usikker side..
(usikker på grunnen, men kanskje pga. oppdateringen på noe slags vis..) Søkte opp MCsiden på nytt, og DA var den plutselig merket med hengelås som en sikker side. Lagret den nye linken som nytt bokmerke, og nå ser det endelig ut som at det funker som før
Bruker forøvrig Crome nettleser jeg også.
Dette er en av flere ting vi håper å få fikset om ikke altfor lenge.
Jeg bruker Tapatalk på mobilen. Foretrekker det foran nettleser på liten skjerm. Men det er litt avhengig av hvordan du bruker forumet. Jeg bruker bare siden som heter Uleste innlegg til vanlig, så jeg blar meg ikke gjennom så mange undergrupper. Og så er det sjelden jeg poster bilder fra mobilen.dypen skrev: 08 feb 2021, 15:01 Noen her inne som bruker app til forumsiden, eksempel Tapatalk? I tillfelle ja, hvordan funker det og får du samme oversikt som når nettleser brukes ...