... og luftelommer. Veldig behagelig på skikkelig varme sommerdager.
Men nå er det muligens luftelommer i bukser og jakker på alle merker i alle prisklasser?
... og luftelommer. Veldig behagelig på skikkelig varme sommerdager.
Ble hos per da de var de eneste som hadde ledig på kurs, teori om to uker da det var første ledige som ikke kom i veien for jobbHeHy skrev:Hvis du er i Kristiansand og ikke har valgt kjøreskole enda kan jeg anbefale Per Ivar fra bikeevents. Veldig god opplæring med alt på stell. Holder til på glattkjøringsbanen så får god opplæring i kjøregårdøvelser. Kjørte også med gopro på følgesykkel for å vise hva en gjorde galt for lettere å forklare hva man måtte jobbe med. De har nesten 100 % bestått prosent.
Per Ivar drev/driver forresten med road racing så kjøre kan han i hvertfall!
Når jeg tok lappen i 2016 så begynte jeg helt i slutten av mars (tok teorien på forhånd) og tok første mulige oppkjøring 10. Mai. Totalkostnad for meg ble da 22k for å ta mellomtung (A hadde kostet ca 2k mer) da med litt erfaring fra å kjøre girmoped, altså clutch og giring).
Skal sjekke thansen til helgaejs skrev:Jeg ville tatt turen til Thansen butikken i avenyen, (ved siden av Tesla butikken) mye billig kjøreutstyr der. Har sjøl kjøpt bukse, jakke, og sommerhansker der.
Uansett.... Kjøp jakke og bukse med avtagbart for.
Regmer med du mente se LANGT fremPWL skrev: 20 apr 2021, 20:03 Spennende å høre fra andre i samme sko som jeg var. Hadde aldri sittet på en mc, scooter eller noe som helst, ingen mc-venner (kun kjøreskole), og endte på 31k totalt. Skrev en kort greie på timer og kroner her:
viewtopic.php?p=367428#p367428
Lykke til! Uten å gi for mange tips som svært fersk fører selv kan jeg vel ganske trygt si se rett frem og øv på å holde balansen i lav fart. Det var det jeg slet mye med i hvert fall![]()
Ja, poenget var i hvert fall unngå å se rett i bakken foran sykkelen, for der var blikket mitt i ganske lang tid
Se langt fram og rett blikket alltid mot forsvinningspunktet (der veien "slutter" foran deg) så langt dette er mulig.