Slik er detAudi Mannen skrev: 10 jan 2023, 15:03 Datt innom tråden og havna på finn.no igjen jeg vettu i håp om å komme med et forslag eller 2 siden jeg ikke har erfaring fra Monster. Tror Dere ikke jeg ble sittende å se på sykler jeg SELV kunne tenkt meg å kjøpe i en helt annen prisklasse og type enn tråd starter kom med..... Skumle greier den derre finn sia altså.... jeg har hverken plass eller behov for ikke å snakke om tillatelse til mer i garasjen.
Så beklager "HarleyDavidson"...... ikke noe hjelp fra meg bortsett fra at du mest sannsynlig vil bytte sykkel i løpet av et par sesonger uansett, så kjøp med en god blanding av go'følelsen og fornuft (hvis det finnes i denne hobbyen).
Det er jo greit nok, for det har jo jeg også, men det er alltid noe morro der ute som et tillegg og hobby. Når det er sagt så synes jeg at priser på en del sykler har gått litt ned? er vi mer tilbake til normalen med sesong priser slik det var før covid hvor det var litt nedjustering i vinter sesongen for å ta seg opp igjen på våren?Bjerknez skrev: 10 jan 2023, 15:55 Siden jeg forøvrig har den beste sykkelen som finnes, så gidder jeg ikke å sjekke på Finn.![]()
![]()
Det er selvsagt ingen grunn til å nevne hva du gikk for til slutt.HarleyDavidsson skrev: 18 jan 2023, 14:13 Takk for all god hjelp!
Nå har jeg landet på en sykkel, og det ble ikke Ducati Monster :)
Bjerknez skrev: 18 jan 2023, 14:34Det er selvsagt ingen grunn til å nevne hva du gikk for til slutt.HarleyDavidsson skrev: 18 jan 2023, 14:13 Takk for all god hjelp!
Nå har jeg landet på en sykkel, og det ble ikke Ducati Monster :)![]()
GratulererHarleyDavidsson skrev: 18 jan 2023, 18:31Bjerknez skrev: 18 jan 2023, 14:34Det er selvsagt ingen grunn til å nevne hva du gikk for til slutt.HarleyDavidsson skrev: 18 jan 2023, 14:13 Takk for all god hjelp!
Hehedet ble CB650R fra 2021
![]()
GrattisHarleyDavidsson skrev: 18 jan 2023, 18:31Bjerknez skrev: 18 jan 2023, 14:34Det er selvsagt ingen grunn til å nevne hva du gikk for til slutt.HarleyDavidsson skrev: 18 jan 2023, 14:13 Takk for all god hjelp!
Hehedet ble CB650R fra 2021
![]()