Mye fine bilder her men savner flere, blir aldri lei av sykkelbilder
Bilder av syklene våre!!!
- LinnSurion
- Innlegg: 94
- Registrert: 23 feb 2005, 23:54
- Motorsykkelen din: BMW K75
- kyrregutt
- Innlegg: 73
- Registrert: 21 jun 2004, 12:48
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Bosted: Oslo
- Kontakt:
Masse ny lyd
I dag monterte jeg en LeoVince SBK-potte på Sv'n min. Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal få forklart hvordan jeg hadde det da jeg fyrte opp biken første gangen med ny potte!
Oh! My! God!
Nå høres den ut som en ekte motorsykkel
Før

Midt i operasjonen

Etter

Det begynte å regne, så jeg fikk ikke tatt noen bilder av hele biken med ny potte. Det kommer senere.
Oh! My! God!
Nå høres den ut som en ekte motorsykkel

Før

Midt i operasjonen

Etter

Det begynte å regne, så jeg fikk ikke tatt noen bilder av hele biken med ny potte. Det kommer senere.
Mvh Kyrre
www.kyrre.net
www.kyrre.net
-
- Innlegg: 2
- Registrert: 06 aug 2005, 16:51
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Bosted: Frøya
- Kontakt:
Min sykkel: Honda VT-750 Shadoow C4 2004 mod.
Dette er min første MC, fikk lappen for 3 uker siden, men er jo bare
53 år så jeg har mange år igjen å kjøre
:



53 år så jeg har mange år igjen å kjøre




Sist redigert av Pastoren den 03 sep 2005, 00:00, redigert 2 ganger totalt.
Re: Min sykkel: Honda VT-750 Shadoow C4 2004 mod.
Gratulere saa mye med lappen, kjempefin sykkelPastoren skrev:Dette er min første MC, fikk lappen for 3 uker siden, men er jo bare
53 år så jeg har mange år igjen å kjøre:
- fireman
- Innlegg: 451
- Registrert: 14 jun 2004, 17:41
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Bosted: Kristiansand
- Kontakt:
Den "nye" farkosten,.... en god gammel -89 modell.
"Mors sofa",... hun er meget fornøyd med transporten nå, og jaggu begynner ikke jeg også å bli vant til størrelsen og komforten,.. hvem skulle vel trodd det?

Den forrige .... -96 mod, syntes denne var stor og traust, helt til jeg fikk GL'n, ... nå minner den om en moped :)

"Mors sofa",... hun er meget fornøyd med transporten nå, og jaggu begynner ikke jeg også å bli vant til størrelsen og komforten,.. hvem skulle vel trodd det?

Den forrige .... -96 mod, syntes denne var stor og traust, helt til jeg fikk GL'n, ... nå minner den om en moped :)

- LinnSurion
- Innlegg: 94
- Registrert: 23 feb 2005, 23:54
- Motorsykkelen din: BMW K75
- fireman
- Innlegg: 451
- Registrert: 14 jun 2004, 17:41
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Bosted: Kristiansand
- Kontakt:
Takker,... artig å prøve noe nytt.GSXR skrev:FIREMAN, -Gratulerer så mye med ny stålhest.
Så klart,... er jo vant til å ratte rundt på 23 tonn med blålys, så da er jo 0,4 tonn ikke så stort. :)LinnSurion skrev:Hvis du er vant til å kjøre store brannbiler må du jo selvfølgelig ha stoooor mc
Hehe,... holder på å venne meg til det der,... legger igjen en del stål i hver eneste sving for tiden! Men det er klart, det er veldig uvant å ratte rundt på dette lokomotivet, og veldig a-typisk meg, som jo helst skulle hatt en skikkelig hårete chopper! Men men,.... "mor" er veldig fornøyd da,... og det betyr jo mye det også,... spesielt når vi kjører såpass mye lange turer sammen.rerell skrev:Glömde fråga dig sist... Du kör väl rätt friskt ibland, har du inte problem med markfrigången på den där?fireman skrev:Den "nye" farkosten,.... en god gammel -89 modell.
-
- Innlegg: 379
- Registrert: 14 jun 2004, 23:17
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Bosted: Kristiansand
Jeg har kjørt sammen med han, og den Goldwingen skraper fort i svingene ja! På den annen side, så har den et helsikkes drag da...rerell skrev:Glömde fråga dig sist... Du kör väl rätt friskt ibland, har du inte problem med markfrigången på den där?fireman skrev:Den "nye" farkosten,.... en god gammel -89 modell.
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60
- B. Sveigdalen
- Innlegg: 85
- Registrert: 18 okt 2005, 19:50
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Bosted: Hundorp
- Kontakt:
Mye fint å se! Her har dere da tohjulingen min:
Jeg gikk altså for en '90 GSX-R 750. ('90 i vognkortet, men tydeligvis '89 sykkel) Grei pris, behøver ikke kasko, og greie ytelser og kjøreegnskaper. Heldigvis fjernet forrige eier et Dynojet kit som var montert, og sykkelen er nå kjørbar og fin i hele registeret. Dog litt mye lyd fra Vance&Hines potta, så den kan være slitsom i lengden. Hvite blinklysglass er bestilt, ellers blir det bare litt småpuss i løpet av vinteren.

Jeg gikk altså for en '90 GSX-R 750. ('90 i vognkortet, men tydeligvis '89 sykkel) Grei pris, behøver ikke kasko, og greie ytelser og kjøreegnskaper. Heldigvis fjernet forrige eier et Dynojet kit som var montert, og sykkelen er nå kjørbar og fin i hele registeret. Dog litt mye lyd fra Vance&Hines potta, så den kan være slitsom i lengden. Hvite blinklysglass er bestilt, ellers blir det bare litt småpuss i løpet av vinteren.
GSX-R 750
- B. Sveigdalen
- Innlegg: 85
- Registrert: 18 okt 2005, 19:50
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Bosted: Hundorp
- Kontakt:
-
- Innlegg: 379
- Registrert: 14 jun 2004, 23:17
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Bosted: Kristiansand
Deja vu! Det var nøaktig en sånn sykkel ( i blått og hvitt), som ga meg interessen for MC. Herregud å jeg har drømt om den sykkelen der.B. Sveigdalen skrev:Da jeg var 15-16 år, på slutten av 80-tallet, syntes vi disse var helt verst. Den store drømmen var å få sitte på en tur. :)
Og en dag så skal jeg eie en sånn, det har jeg bestemt meg for

mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60