Jupp, 20 laken for tung lappen selv om jeg hadde lett lappen, dette her er norge i ett nøtteskal som masse annet(orker ikke begynne, da får jeg ikke lagt meg i kveld)d.strand skrev:Svolp: 20.000 for lappen?!?!
Jeg tok min i fjor sommer, juli, og jeg betalte ikke mer enn 14,900, dette inkluderte alt det obligatoriske, og totalt 3 skoletimer på sykkelen. Og jeg hadde ikke A1. Sikker på at at du ikke har blitt robba?Syntes 20.000 var vell dyrt.
Også bare for å rette på deg, noe som knetrom allerede har gjort, så fort du fyller 21 så får du automatisk lov til å kjøre tung sykkel. Jeg f.eks tok lappen 1 mnd før jeg fylte 21 i fjor, kjørte rundt på 250cc frem til natten jeg fylte 21, og da klokka var 00:03 forlot jeg gårdplassen min med en godt smil om munnen, på fulleffekt CBR
SELV om jeg hadde gjort ALT for 4 år siden måtte jeg ta ALT på nytt, ny reform som var kommet i 06 eller 07 en gang.
så, til dere som tar lett lappen som 16åring, bare og begynne og spare for etter dere har tatt billappen som ligger på rundt 35.000-40.000 nå om dagen må dere jaggu spare for og ta hele mc lappen på nytt! Eneste forskjellen var banekjøring som forøvrig kostet 5000kr for 3timer på en gocart bane. Wehoo! Møkk.