AJ skrev: Da låter det vinkeldesmodromisk![]()
Ducati Monster, antakelig...
vinkeldesmodromisk....

Du har nok løst type hva gjelder merke og motor....men om jeg skal utfordre deg litt på modellen....her er et viktig karakteristika på MC'n:

AJ skrev: Da låter det vinkeldesmodromisk![]()
Tar en råtsjangs... Nei behøves ikke, tror jeg: Dette er lyden av Ducati 916!Globe skrev:AJ skrev: Da låter det vinkeldesmodromisk![]()
vinkeldesmodromisk.......et sammensatt begrep som sier mye..rent motormessig
![]()
Du har nok løst type hva gjelder merke og motor....men om jeg skal utfordre deg litt på modellen....her er et viktig karakteristika på MC'n:
Hmmm..... Dette var mistenkelig mye riktig...sikker på at du ikke jukser AJ...???Globe skrev:Jeg er glad jeg ikke laget et premiebord i denne utprøvingen av LYDQUIZ...da hadde du gjort rent bord!
Dette handler om musikk, BimmaBimma skrev:Hmmm..... Dette var mistenkelig mye riktig...sikker på at du ikke jukser AJ...???Globe skrev:Jeg er glad jeg ikke laget et premiebord i denne utprøvingen av LYDQUIZ...da hadde du gjort rent bord!![]()
Admin har kanskje et ekstra langt følehorn inn i datamaskina til Globe.....
Nja... si ikke detBimma skrev:Jo, akkurat det skal jeg være enig i.
Men dette er jo litt annen "Heavy Metal" enn den du pleier å putte i øra, da.....
Har mest lyst til å tro at dette er en italiener - nok en gang...donkeyman skrev:Kanskje en gammel tosylindret luftkjølt japaner? Neimen ikke lett å gjette.
Stort nærmere kan du ikke komme uten å foreslå type og modelldonkeyman skrev:Kanskje en gammel tosylindret luftkjølt japaner? Neimen ikke lett å gjette.
Eller Kawasaki EN 500, sort.FJZZR skrev:Høres ut som en paralell twin med ei eksos potte.
Gjetter på en rød Suzuki gs500e
Jeg tenkte å svare Ninja 250, heeeelt sant, jeg var på nippet til å gjøre det :[-o<Globe skrev:Mer enn dette kan man vel nesten ikke forlange :)
Det dere hørte var en Kawazaki Ninja 250, den er solgt/produsert og levert under flere betegnelser i de ulike markedene, slik som ZZR-250, ZX-250 eller GPX-250R.