men når jeg tenker etter så lurer jeg på om jeg så den i kveld i drammen...

tipset gutta i uniform på tlf i stad i det minste..

Funnet! Takker på vegne av eier til alle som har engasjert seg. Viste seg å være et dårlig råd og ringe politiet. Når eieren fikk tips om hvor sykkelen sto og ringte politiet fikk hun beskjed om å hente den selv! Jadda....Zotz skrev:Triumph 600 med regnr. SX 4888. Eieren, Grethe, ble selv forbikjørt av sin egen MC ved Brynseng retning Helsfyr for noen dager siden. Politiet 02800 er vel det rette sted å ringe hvis den observeres parkert et eller annet sted.
Burde satt opp vakt ved sykkelen og 'tatt en prat' med vedkommende som etterhvert hentet sykkelen ...Zotz skrev:Funnet! Takker på vegne av eier til alle som har engasjert seg. Viste seg å være et dårlig råd og ringe politiet. Når eieren fikk tips om hvor sykkelen sto og ringte politiet fikk hun beskjed om å hente den selv! Jadda....Zotz skrev:Triumph 600 med regnr. SX 4888. Eieren, Grethe, ble selv forbikjørt av sin egen MC ved Brynseng retning Helsfyr for noen dager siden. Politiet 02800 er vel det rette sted å ringe hvis den observeres parkert et eller annet sted.