Uff og uff, nei, nei! Dårlig service... Styr unna!!

... om deler, tilbehør, MCutstyr, renhold, forsikring, kjøreklær til fører og passasjer osv.
Brukeravatar
Snikendeugle
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018

Re: Uff og uff, nei, nei!! Styr unna!!

Legg inn av Snikendeugle »

AJ skrev:Fin scenisk rute, men fysjameg! for et veidekke ](*,) .
Selv om jeg burde være lokalpatriot fraråder jeg de fleste til å kjøre 245'en - vestsida av Randsfjorden.
Stedvis forferdelig dårlig veistandard med synkedumper/telehiv på tvers i kjørebanen som kommer som en ubehaglige overraskelse altfor ofte.
Dette skiltet hadde passet svært mange steder på hele strekningen, faktisk!
Bilde

Synd veiein er blitt slik den er. Åpenbart totalt neglisjert i av vei-eier i lengre tid...
Synd fordi strekningen Jevnaker - Dokka er i utganspunktet en ypperlig MC-vei.
Men etter å ha tatt turen i dag, betakker jeg meg.
Blir kun aktuelt med østsida (rv. 34) av fjorden heretter.

Anbefaler altså ikke denne strekningen, men viser likevel gjerne fram et par-tre bilder ;-) :

Bilde

Bilde

Bilde
Det var samme oppfattelse av veien jeg fikk når vi tok Pre-frost turen i fjor :)
Fikk definitivt testet dempere og motet i svingene da vi lå i et ganske så friskt tempo med elendige veier... :prf
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Re: Sv: Uff og uff, nei, nei!! Styr unna!!

Legg inn av SuperMorten »

Selv om jeg burde være lokalpatriot fraråder jeg de fleste til å kjøre 245'en - vestsida av Randsfjorden.
Stedvis forferdelig dårlig veistandard med synkedumper/telehiv på tvers i kjørebanen som kommer som en ubehaglige overraskelse altfor ofte.
Jeg kjørte vestsiden fra Fluberg bru og til Jevnaker på vei hjem fra Pre-høstturen i fjor, og da synes jeg den var fin. Vet vi har diskutert dette før, ihvertfall jeg og BusaTrond :knegg

Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

SuperMorten skrev:
Jeg kjørte vestsiden fra Fluberg bru og til Jevnaker på vei hjem fra Pre-høstturen i fjor, og da synes jeg den var fin. Vet vi har diskutert dette før, ihvertfall jeg og BusaTrond :knegg
Blitt atskillig verre i år. Er min mening.
Møtte et par-tre cruisere på turen. Tipper disse kjente det i ryggen flere steder på strekningen...
Nei, takke meg til østsiden i stedet, særlig på nyveien med slake fine svinger i Søndre Land :thumleft

AndreasB
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000

Legg inn av AndreasB »

AJ skrev: Møtte et par-tre cruisere på turen. Tipper disse kjente det i ryggen flere steder på strekningen...
Nei, takke meg til østsiden i stedet, særlig på nyveien med slake fine svinger i Søndre Land :thumleft
Noen andre som merker det hølet som kommer akkurat når du krysser grensa inn til Oppland? :knegg :lol
Finnes enten man går til fots, på sykkel, mc eller bil.. : D

Svar