ØYYYYY!!!!! synes det er morro å være fjortis jeg da-forvokst og oppsvellet..Godtvoksen skrev:
Velkommen til nettsiden for voksne MC-entusiaster.![]()
Her møter du neppe forvokste fjortiser som du beskriver...![]()

ØYYYYY!!!!! synes det er morro å være fjortis jeg da-forvokst og oppsvellet..Godtvoksen skrev:
hehemekkern skrev:ØYYYYY!!!!! synes det er morro å være fjortis jeg da-forvokst og oppsvellet..Godtvoksen skrev:
litt barnslig i min galskap..
- hadde det ikke vært der så vet vi ikke helt hvordan Mekkern hadde vært så det er bra det er på plassmekkern skrev:vet ikke helt.... det klemmer så fælt at jeg ser ikke klart..
Helt sikkert noe sånn som var grunnen, hehe! -Eller at jeg hadde fått den største fisken siden dette også skulle være en fisketur...mekkern skrev:Ikke få være med fordi en er jente??????![]()
må ha store komplekser for å bli såret i noe macho greier som å bli frakjørt da eller????
vet om flere jenter jeg ikke har planer om å prøve å kjøre fra jeg(da jeg hadde driti meg ut)
Nei drit i de -deres tap.
Alle vet jo at damer på fisketur betyr uhell - s da skjønner jeg hvorfor - dette må du ikke bli fornærmet for :=D> :=D> :=D>Guro78 skrev:Helt sikkert noe sånn som var grunnen, hehe! -Eller at jeg hadde fått den største fisken siden dette også skulle være en fisketur...mekkern skrev:Ikke få være med fordi en er jente??????![]()
må ha store komplekser for å bli såret i noe macho greier som å bli frakjørt da eller????
vet om flere jenter jeg ikke har planer om å prøve å kjøre fra jeg(da jeg hadde driti meg ut)
Høres veldig hyggelig ut! Takk for tilbudetDexter skrev:Hei Guro78! Velkommen til MCsiden![]()
Om du drister deg til å ville kjøre sammen med gutter og kanskje etterhvert jenter som ikke kjører som om alt er stjelt, så er det gode muligheter for dette sammen med noen av oss på forumet her.
En typisk kosetur vi tar med forskjellige ruter er turen til Smia MC på søndagene og Vindfjelltunet på tirsdagene. Da blir vi enige noen om hvor vi treffes og så kjører vi ilag. Som oftest er det alltid andre hyggelige MCsiden forumister på bestemmelsesstede så vi får en svært høy hyggelig-faktor. Ellers så er det noen impulsturer som tas på litt kort varsel, men felles er at vi ikke kjører som om vi skal rekke et tog som allerede har gått...
Selv kjører jeg ikke cruiser-sykkel, men jeg er en relativt rolig kar som vil at alle skal være med - blir noen borte i speilet så slakker vi opp å reduserer farta! Alle skal med!
Var nytilflytta til Kongsberg i fjor på denne tida, så jeg kjenner nesten ingen andre enn de som jeg har blitt kjent med gjennom MCsiden. Nye bekjentskaper er bare hyggelig så du må gjerne hive deg med på noen av disse litt spontane koseturene.
Sier du det? Jeg har alltid sett på det som motsatt, jeg, da jeg nemlig tror jeg er rene lykkeamuletten i en slik sammenheng!Duville skrev:Alle vet jo at damer på fisketur betyr uhell - s da skjønner jeg hvorfor - dette må du ikke bli fornærmet for :=D> :=D> :=D>Guro78 skrev:Helt sikkert noe sånn som var grunnen, hehe! -Eller at jeg hadde fått den største fisken siden dette også skulle være en fisketur...mekkern skrev:Ikke få være med fordi en er jente??????![]()
Enda en grunn til ikke å ha med damer på turen, Hvem kan skryte av bragdene med damer til stedeGuro78 skrev:Sier du det? Jeg har alltid sett på det som motsatt, jeg, da jeg nemlig tror jeg er rene lykkeamuletten i en slik sammenheng!Duville skrev:Alle vet jo at damer på fisketur betyr uhell - s da skjønner jeg hvorfor - dette må du ikke bli fornærmet for :=D> :=D> :=D>Guro78 skrev:Helt sikkert noe sånn som var grunnen, hehe! -Eller at jeg hadde fått den største fisken siden dette også skulle være en fisketur...mekkern skrev:Ikke få være med fordi en er jente??????![]()
Nei drit i de -deres tap.Tror forresten ikke det blir så mye fiske på disse turene, men mest juging om deres mannlige "bragder"
Hehe, virker som du har mye kunskap rundt dette feltetDuville skrev:Enda en grunn til ikke å ha med damer på turen, Hvem kan skryte av bragdene med damer til stedeGuro78 skrev:Sier du det? Jeg har alltid sett på det som motsatt, jeg, da jeg nemlig tror jeg er rene lykkeamuletten i en slik sammenheng!Duville skrev:Alle vet jo at damer på fisketur betyr uhell - s da skjønner jeg hvorfor - dette må du ikke bli fornærmet for :=D> :=D> :=D>Guro78 skrev:Helt sikkert noe sånn som var grunnen, hehe! -Eller at jeg hadde fått den største fisken siden dette også skulle være en fisketur...mekkern skrev:Ikke få være med fordi en er jente??????![]()
Nei drit i de -deres tap.Tror forresten ikke det blir så mye fiske på disse turene, men mest juging om deres mannlige "bragder"
![]()
- nei detta må du ikke ta tungt.....
TAKK!! *neier pent* :-)mekkern skrev:Bragder ja...fare for å høre det fra andre siden av bordet....psykisk kastrasjon...![]()
Æsj drit i det-Velkommen skal du være.
Hm...har ikke jeg sett en sjark/trillebår med støttehjul - eller Sportster, som du kaller det, der i området da? Kanskje det var deg. Jeg holder også til i Mjøndalen og kjører en rød Ducati 900SSie. Litt avhengig av hva slags potter du har på HD-en kan det nesten hende jeg bråker værre enn deg :-)Guro78 skrev:AJ skrev:Hei Guro78
Enda verre: Jeg er fra Asker, men holder nå til i Mjøndalen, hehe![]()
Aner jeg noen form for markeringsbehov her, tro..?frankh skrev:Hm...har ikke jeg sett en sjark/trillebår med støttehjul - eller Sportster, som du kaller det, der i området da? Kanskje det var deg. Jeg holder også til i Mjøndalen og kjører en rød Ducati 900SSie. Litt avhengig av hva slags potter du har på HD-en kan det nesten hende jeg bråker værre enn deg :-)
Harselleringen var en spøk, hvis det var uklartGuro78 skrev: Aner jeg noen form for markeringsbehov her, tro..?;) Har nå hvertfall ombygd potte og det bråker mer enn nok for meg. Om DU bråker (leses: Krangler) mer enn meg, og sykkelen din mer enn min igjen: Så hyggelig for deg, hehe!
![]()
Elsker HD'n min og den passer MEG heeelt perfekt og tro det eller ei: Det er akkurat hva jeg trenger![]()
![]()
Hva sykkelen DIN er sagt: Skulle gjerne hatt en slik en jeg, men valgte heller noe hvor jeg på mine 160 cm rakk godt nedi med bena på(Hadde en Kawa ER6f før men solgte den i våres av den grunn.)
Jeg har bare bodd der i litt under to år, så jeg vet ikke hva Gros er? Men jeg kan ikke huske å ha parkert i hovedgata noen gang, så det spørs om det ikke var en annen. Jeg kjører også sjelden gjennom sentrum. Jeg mener det finnes en SS til i området, i tillegg til en eller flere 748/996/998.Guro78 skrev: Så forresten en slik Ducati parkere i hovedgata den dagen det var åpning av lekeplassen ved siden av Gro's, var det din kanskje? :-)
å er detså nøye da...?AJ skrev:Litt off-topic...:
Er nysgjerrig på sykker'n din, frankh...![]()
Et bilde av den i Galleriet hadde jo vært noe...