Jupp Kjærringa mi fikk syn på denne da vi var på CBP skien en gang og hun utbrøt: " Duh det står en UFO i Lokalet!"Banditmannen skrev:Victory Vision er jo en skikkelig lekkerbisken...![]()
Gir litt assosiasjoner til Denne:hansraymond skrev:Jupp Kjærringa mi fikk syn på denne da vi var på CBP skien en gang og hun utbrøt: " Duh det står en UFO i Lokalet!"Banditmannen skrev:Victory Vision er jo en skikkelig lekkerbisken...![]()
![]()
Ble ikke denne kalt for "Badestampen" i sin tid? mange rare design på den tida.
Dette var noe av det fineste vi kunne få tak i på 70-tallet, selv om dama bak på salen nok så litt annerledes ut.
Det spørs vel om det var noen andre enn du som la merke til at cb'n startet ved siden av en Norton.Duville skrev:Stod ved siden av en slik en midt på 70tallet - begge skulle starte opp og når Nortonen endelig startet etter 6 - 7 hopp på kikken så startet jeg min på selvstarteren - gjett om jeg koste meg - litt - når min lille cb125 startet opp - sparte på strømmen til slike tilfeller:=D>
----som om det betydde noe som helst da for den gofølelsen jeg hadde når han sleit med 750en for å få startet og jeg kunne pushe en liten knapp så knurret min som en katt ------pelsen skrev:Det spørs vel om det var noen andre enn du som la merke til at cb'n startet ved siden av en Norton.Duville skrev:Stod ved siden av en slik en midt på 70tallet - begge skulle starte opp og når Nortonen endelig startet etter 6 - 7 hopp på kikken så startet jeg min på selvstarteren - gjett om jeg koste meg - litt - når min lille cb125 startet opp - sparte på strømmen til slike tilfeller:=D>
Ja , hehe, med customstyre.. Eieren var nok kongen i gata med den der...hansraymond skrev :
Her er en med like "vellykket" design:
the1slayer skrev:riighhttt
Det er ikke Elton John sin da?the1slayer skrev:riighhttt...ninja har torpedert et 70talls puddelrock band eller noe
AHAA skal tipse globeline og jentene dine at du ønsker slik sykkelGlobe skrev:Holy Crap...det må være noe av det....ja...ja....nei..nei..har ikke ord
![]()