Nye produkter i MCsiden.no butikken!

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Nye produkter i MCsiden.no butikken!

Legg inn av AJ »

Kjøpte nylig en balaclava fra MCsiden.no Butikken vår og må si jeg ble veldig postivit overrasket!
Gir veldig god beskyttelse mot vind og kan brukes på forskjellige måter; tre over hodet slik bildet i linken viser eller ved å lage en "pølse"-brett av den brede kragen til å dytte oppunder hjelmekanten.
Begge måter funker godt og bidrar merkbart til redusert vindstøy - særlig for meg (og antakelig også andre...) som har lang og slank hals...

Så en balaclava fra Broderi & Sydesign er absolutt å anbefale, selv om kanskje noen synes den har en noe stiv pris.
God kvalitet og ser veldig bra ut med brodert MCsiden.no logo :thumleft

Brukeravatar
Svolp
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell

Legg inn av Svolp »

Hei!

Er det ikke mulig og gjøre noe med frakten på de mindre varene?
Tenkte og handle et brodert merke til 49,- helt til jeg ser frakten som er 49,- :doh

Disse kan da sendes i et brev til 18,- ?
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Svolp skrev:Hei!

Tenkte og handle et brodert merke til 49,- helt til jeg ser frakten som er 49,- :doh

Dette kan ikke jeg som admin gi deg noe fullgodt svar på.
Ut fra logo/link i headingen er det ikke rart om noen forstår det slik at det er MCsiden.no som driver "MCsiden.no Butikken" og at vi dermed kan ta avgjørelse på portopriser/ekspedisjonsgebyrer osv. osv. Men sånn er det ikke.
Det er firmaet Broderi & Sydesign, som i praksis er "MCsiden.no Butikken" og som bestemmer dette.
Er rimelig sikker på at du får svar fra dem om du sender en e-post, evt. tekstmelding og spør om det er mulig å sende småvarer som patcher på en billigere måte.

Brukeravatar
Crinos
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Kontakt:

Legg inn av Crinos »

AJ skrev:
Svolp skrev:Hei!

Dette kan ikke jeg som admin gi deg noe fullgodt svar på.
Ut fra logo/link i headingen er det ikke rart om noen forstår det slik at det er MCsiden.no som driver "MCsiden.no Butikken" og at vi dermed kan ta avgjørelse på portopriser/ekspedisjonsgebyrer osv. osv. Men sånn er det ikke.
Det er firmaet Broderi & Sydesign, som i praksis er "MCsiden.no Butikken" og som bestemmer dette.
Er rimelig sikker på at du får svar fra dem om du sender en e-post, evt. tekstmelding og spør om det er mulig å sende småvarer som patcher på en billigere måte.
Ikke helt sammenlignbart, men fremdeles bestilling av patch.. Jeg skulle ha en Master Sergant patch til å sy fast i lua. Selskapet som solgte meg disse skulle ha 5 dollar for patchen og 54 USD for transporten... Jeg sendte dem en e-post og lurte på om det var mulig å sende disse i brev.. Fikk da svar tilbake at det var fult mulig, men de tok ingen ansvar for frakten.. Så da ble det sendt med brev og tok ca 4-5 dager før jeg fikk den hjemme...

Neste gangen jeg bestilte fra dem, hadde de fikset webben til å inkludere vanlig brevpost.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Svolp
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell

Legg inn av Svolp »

Det skal jeg gjøre AJ, takk for tilbakemelding!
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Svar