Er ikke helt uenig med deg der CBRdama.cbrdama skrev:Favoritten min er Mariestad Export![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Litt artig, da jeg helgen før du skrev dette var i Årjeng "selvfølgelig på MC".
Og der tok med hjem nettop: Som jeg ikke har smakt tidligere.

Er ikke helt uenig med deg der CBRdama.cbrdama skrev:Favoritten min er Mariestad Export![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha'kke peil på ØL og heller ikke Dahls, men stikker innom tråden likevel for å ønske Trønder'n velkommen hit til MCsiden.no.Trønder'n skrev:Flere trøndere her, og ingen som har nevnt Dahls enda? :o
Ingenting slår en kald dahls
Men kanskje ikke før dere drar til NAF MC på Tiller... Eller...?Globe skrev:Flottings..og grattis!!
Er selv på vei til NAF MC på Tiller nå...kaffeprat med andre entusiaster...send meg en PM om du vil være med (kjører om en liten halvtime)(...om du e Trønder.....boende i Tr.heim da )
![]()
Og for å holde meg til temaet...:
Har dere ikke smakt på Dahls Øl....ja...så....må det gjøres :-)
Trønder'n skrev:Kunne vært trivelig det, men så det litt sent.. kanskje en annen gang:) hva skjer der da?
Er vel ikke det smarteste nei AJ
Er her nå, masse trivelige mc-folk, ca 20 stk her i kveld, 5 av oss er aktive her på mcsiden.noTrønder'n skrev:Kunne vært trivelig det, men så det litt sent.. kanskje en annen gang:) hva skjer der da?
Du verden...Globe skrev:Er her nå, masse trivelige mc-folk, ca 20 stk her i kveld, 5 av oss er aktive her på mcsiden.noTrønder'n skrev:Kunne vært trivelig det, men så det litt sent.. kanskje en annen gang:) hva skjer der da?Vi drikker kaffe, prater om alt og ingentig. Flott lokale, med stuesitteplasser.....og......bar :-) De selger også brus :-) Kaffen er gratis, så også samværet!
Hey Trønder'nGlobe skrev:He he he....der var Trønder´n ja...velkommen til mcsiden.no:=D>
Og hva gjelder ØL, så er ØL = Dahls....og stillheten fra noen av oss er grunnet: vi snakker ikke så mye OM øl...Vi DREKKER det!!
Velkommen ska du væreTrønder'n skrev:Hei til deg Bubba:) lysholmer holder ikke..det er ikke selve dahlspilsen da;)
Hei til deg også cbrdama:) må nesten ta meg en tur dit engang da
Den tok jeg litt av når jeg var i Köln på mc-messen, gikk an den jaTheBandit skrev:Beste øl'n må være Grolsch