Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av AJ »

Misha skrev:
cbrdama skrev:Misha ble jo også mester i hesteskokasting på Randsfjordtreffet, noe som jeg tror Globe ikke likte spesielt godt :-#
Nei det ble noe fnysing da trondhjæm måtte se seg slått av bærgen nok en gang... :knegg

Men det var jo en artig konkuranse på kveldingen, stangen såvidt synlig, kasting i hytt og pine, og surre rundt og finne igjen hesteskoa i mørket... :lol
Vi har for øvrig allerede kjøpt inn et annet og minst like artig spill som er klart til neste treff \:D/

Brukeravatar
Misha
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...

Legg inn av Misha »

AJ skrev:
Misha skrev:
cbrdama skrev:Misha ble jo også mester i hesteskokasting på Randsfjordtreffet, noe som jeg tror Globe ikke likte spesielt godt :-#
Nei det ble noe fnysing da trondhjæm måtte se seg slått av bærgen nok en gang... :knegg

Men det var jo en artig konkuranse på kveldingen, stangen såvidt synlig, kasting i hytt og pine, og surre rundt og finne igjen hesteskoa i mørket... :lol
Vi har for øvrig allerede kjøpt inn et annet og minst like artig spill som er klart til neste treff \:D/
Leirdueskyting? ;e

Og for å komme til poenget med hele tråden; de jeg har truffet på forumet er gjengen fra ramsfjordtreffet. :vs

Og til neste år treffer jeg nok flere også... :janikk
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Hvor mange MCsiden.no-forumister har DU møtt?

Legg inn av AJ »

MCsiden.no-forumet har vært på nett siden 2004, som et av de lengstlevende norske internettforumene for motorsykkelfolket :-) .
De første årene var aktiviteten meget god, før den avtok såpass mye at forumet holdt på å forsvinne. Så tok aktiviteten seg opp igjen fra høsten 2008 og nå i 2011 er det rimelig bra aktivitet her inne.
Medlemsmassen har også økt en god del, men det er plass til mange flere :-)

På bakgrunn av dette fikk jeg lyst til å lage en tråd om hvor mange MCsiden-forumister du har møtt i RL, i 'levanes live' ;-) ute på veien.
Selv har jeg vært medlem her på MCsiden.no forumet siden 2006 og siden da truffet disse medlemmene en eller flere ganger:

Bakpå,fireman, ejs, rogg, Bimma, Bubbu, cheron, hansraymond, Busa Trond, Duville, svimeslåtten, Fidel, Jalmar, Kjitta8648, mekkern, evike, Knut Morten, Ragnhild, jgrlars, Dexter, Banditmannen, merce, Desmo, SheDevil, Snill Vaffel, Gammelgutt, Godtvoksen, foller, janonym, HyperBandit, Guro78, ojda, lasse_hansen, OleB, Snikkeren, Morten, Siggen, RuneMC, Globe, Gizmodude, Fru Rogg, Inger Jo, Benny, tomsnes,, Twister, MaxTron, Svein2, Intruder, Inazuma, Misha, Jonny, Baron von Waffel, Trønderhælvettet, SoloTwin, hansp, Lena-SL, Onsløv, Jolly Jumper, Mekhi, 2000Touring, Nasseline, Rottenikken, KentR, Steinar_R, Tonje – Volvene MC, Togmannen, Bulldog70, Firda, Wheelonass, Leica,Teia, Cecilie, MC-FOLK, Tormod_W, monsterdama, spitfire, Dag63

Mange av disse er dessverre ikke aktive på forumet lenger, men det kan jo hende de dukker opp igjen etter hvert...

Tror jeg har fått med alle, men det er alltid en risiko for at man kan ha glemt noen på slike lister som dette.

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Re: Hvor mange MCsiden.no-forumister har DU møtt?

Legg inn av ArcticTiger »

Jeg har bare vært med her på forumet siden senhøsten 2010, men har allerede vært så heldig å få treffe: Rogg, Evike, Knut Morten, Banditmannen, Tomsnes, Twister, Mekkern, Gammelgutt, Dexter, MaxTron og Jompa :thumleft
Det var trivelige møter, virkelig morro, og litt spesielt, å treffe folk du er blitt "kjennt" med her inne på forumet :D !
Jeg ser fram til å treffe igjen "gamle kjennte" og nye forumister :D Første mulighet blir vel på Mini-Treffet på Roa 17. sept :vs

Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Du verden for en husk.... :-k Jeg har møtt alle som nevner meg.. :mk
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

rogg skrev:Du verden for en husk.... :-k Jeg har møtt alle som nevner meg.. :mk
Hey! Skjerp deg, kompis ;e
Du kan bedre enn det, hæ? :punch :knegg

Du har truffet mange! ;-)

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg har ikke oversikt over hvor mange jeg har møtt. Det er kanskje lettere å spørre andre om de har møtt meg. :-k

Banditmannen
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500

Legg inn av Banditmannen »

Var det helt bevist at du startet en ny tråd med NØYAKTIG samme tittel? ;e
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=12&t=2442&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Banditmannen

Skal vi se, da har jeg oppdatert litt:
Dexter, Rogg, Fru Rogg, KentR, merce, Gammelgutt, Guro78, Togmannen, AJ, Bakpå, mekkern, OleB, Inger Jo, RuneMC, Twister, tomsnes, Helmax, evike, Knut Morten, ArcticTiger, Godtvoksen, ejs, //cbr900rr//, Haeggis, Globe, Bubbu, Gizmodude, SheDevil, Firda og Bulldog70

Akkurat når det gjelder Firda og Bulldog70, var det først etterpå jeg skjønte at de var forumister, OG at jeg i farta ikke rakk å presanter meg/håndhilse på de på Messa i vinter... :redface

Ellers kan det hende jeg i farta har glemt noen, i så fall beklager jeg det! :8-[

Håper å treffe enda flere! :thumleft

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Gammelgutt skrev:Jeg har ikke oversikt over hvor mange jeg har møtt. Det er kanskje lettere å spørre andre om de har møtt meg. :-k
Jeg har hatt den store glede å treffe deg...og hyggelig kafebesøk ble det ! :janikk :mk
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Banditmannen skrev:Var det helt bevist at du startet en ny tråd med NØYAKTIG samme tittel? ;e
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=12&t=2442&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
:knegg
Den gamle tråden hadde jeg helt glemt, gitt... :redface
Ja, ja... :roll
Sånn kan det gå når man blir litt glemsk og mister oversikten... :skriver

Vel, vel... da slår vi likesågodt trådene sammen ;-)

Brukeravatar
MaxTron
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650

Legg inn av MaxTron »

Hmmmmm...

Det her er vel litt farlig... Kommer helt sikkert til å glemme nån, og skal ikke forundre mæ om nån av de som er mest aktiv, og skriveføre har gjort ett så sterkt inntrykk att æ innbille mæ å ha truffet den i det virkelige liv :knegg

OK, ska vi sjå:
Fidel(men det var før æ vart med i forumet), Intruder(mener æ snakka to ord i forbifarten med han på Farmer-treffet, men va ikke klar over at det var han), SheDevil, Snikkeren, Globe, Gizmodude, AJ, Bakpå, Bubbu, rogg, Fru Rogg, Ole B, Teia(har æ kjent siden vi bynt å gå på "bygdafester" , ArcticTiger, Jompa

Var sikkert flere på nogestreffet, men det var dette med navn og husk da :redface
Sist redigert av MaxTron den 26 aug 2011, 10:45, redigert 2 ganger totalt.
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

MaxTron skrev: OK, ska vi sjå:
AJ, Bakpå, rogg, Bubbu, Fidel(men det var før æ vart med i forumet), SheDevil, Snikkeren, Globe, Gizmodude, Fru Rogg, Intruder(mener æ snakka to ord i forbifarten med han på Farmer-treffet, men va ikke klar over at det var han), Teia

Var sikkert flere på nogestreffet, men det var dette med navn og husk da :redface
Tror kanskje du møtte OleB også...

Brukeravatar
MaxTron
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650

Legg inn av MaxTron »

AJ skrev:
AJ, Bakpå, rogg, Bubbu, Fidel(men det var før æ vart med i forumet), SheDevil, Snikkeren, Globe, Gizmodude, Fru Rogg, Intruder(mener æ snakka to ord i forbifarten med han på Farmer-treffet, men va ikke klar over at det var han), Teia

Ja der kan du sjå..
Stemmer nok det ja :redface
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

AJ skrev:
Banditmannen skrev:Var det helt bevist at du startet en ny tråd med NØYAKTIG samme tittel? ;e
:knegg
Den gamle tråden hadde jeg helt glemt, gitt... :redface
Ja, ja... :roll
Sånn kan det gå når man blir litt glemsk og mister oversikten... :skriver

Vel, vel... da slår vi likesågodt trådene sammen ;-)
Alzheimer light?.

Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

MaxTron skrev:
AJ skrev:

Ja der kan du sjå..
Stemmer nok det ja :redface
Ikke lett...ikke lett...
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
ojda
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.

Legg inn av ojda »

Det er da ingen som har spurt om hvem dere har truffet!
Så mitt svar som garantert ikke fornærmer noen er ELVE :lol
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km

Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Bubbu
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R

Legg inn av Bubbu »

Jeg har gleden av å snakket med: AJ, Bakpå, Snikkeren, Globe, rogg, SheDevil, Gizmodude, Globinen, Bubbuline, OleB, Teia, MaxTron, Banditmannen, Firda, Bulldog70, Bimma, Dexter, Nasseline, Jolly Jumper, Wheelonass, Svein2, om jeg har glemt noen sorry :redface
Sist redigert av Bubbu den 28 aug 2011, 21:29, redigert 1 gang totalt.
(The Beast )

Banditmannen

Bubbu skrev:Jeg har gleden av å snakket med: AJ, Bakpå, Snikkeren, Globe, rogg, SheDevil, Gizmodude, Globinen, Bubbuline, OleB, Teia, MaxTron, Bantitmannen, Firda, Bulldog70, Bimma, Dexter, Nasseline, Jolly Jumper, Wheelonass, Svein2, om jeg har glemt noen sorry :redface
Vil bare si at jeg ikke er i mot pupper, eller på noen måte ønsker å forby de! :P :p (Ban-tit-mannen)

Brukeravatar
Jompa
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050

Legg inn av Jompa »

[[/quote]
Vil bare si at jeg ikke er i mot pupper, eller på noen måte ønsker å forby de! :P :p (Ban-tit-mannen)[/quote]

HÆ ? Finnes det folk som e for et forbud, da ? :doh
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Banditmannen

Jompa skrev:
Banditmannen skrev: Vil bare si at jeg ikke er i mot pupper, eller på noen måte ønsker å forby de! :P :p (Ban-tit-mannen)

HÆ ? Finnes det folk som e for et forbud, da ? :doh
Ban-tit-mannen, som Bubbu har kalt meg, blir vel ganske fritt oversatt til: Forby-pupp-mannen. :lol

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

Banditmannen skrev:
Bubbu skrev:Jeg har gleden av å snakket med: AJ, Bakpå, Snikkeren, Globe, rogg, SheDevil, Gizmodude, Globinen, Bubbuline, OleB, Teia, MaxTron, Banditmannen, Firda, Bulldog70, Bimma, Dexter, Nasseline, Jolly Jumper, Wheelonass, Svein2, om jeg har glemt noen sorry :redface
Vil bare si at jeg ikke er i mot pupper, eller på noen måte ønsker å forby de! :P :p (Ban-tit-mannen)
Sorry det var ikke meningen. Tasteleif. :redface
(The Beast )

Banditmannen

Bubbu skrev:
Banditmannen skrev:
Bubbu skrev:Jeg har gleden av å snakket med: AJ, Bakpå, Snikkeren, Globe, rogg, SheDevil, Gizmodude, Globinen, Bubbuline, OleB, Teia, MaxTron, Banditmannen, Firda, Bulldog70, Bimma, Dexter, Nasseline, Jolly Jumper, Wheelonass, Svein2, om jeg har glemt noen sorry :redface
Skjønte jo det da! Men syns bare det ble litt festlig! :P :p
Sier vel mye om min noe enkle humor... :prop:

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

Banditmannen skrev:
Bubbu skrev:
Banditmannen skrev:
Skjønte jo det da! Men syns bare det ble litt festlig! :P :p
Sier vel mye om min noe enkle humor... :prop:
Humoren din er ikke enkel, den er mere på kanten :knegg ;e
(The Beast )

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Humoren er i godt selskap mener jeg da... :jada:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar