MCsiden.no-forumet har vært på nett siden 2004, som et av de lengstlevende norske internettforumene for motorsykkelfolket :-) .
De første årene var aktiviteten meget god, før den avtok såpass mye at forumet holdt på å forsvinne. Så tok aktiviteten seg opp igjen fra høsten 2008 og nå i 2011 er det rimelig bra aktivitet her inne.
Medlemsmassen har også økt en god del, men det er plass til mange flere :-)
På bakgrunn av dette fikk jeg lyst til å lage en tråd om hvor mange MCsiden-forumister du har møtt i RL, i 'levanes live'

ute på veien.
Selv har jeg vært medlem her på MCsiden.no forumet siden 2006 og siden da truffet disse medlemmene en eller flere ganger:
Bakpå,fireman, ejs, rogg, Bimma, Bubbu, cheron, hansraymond, Busa Trond, Duville, svimeslåtten, Fidel, Jalmar, Kjitta8648, mekkern, evike, Knut Morten, Ragnhild, jgrlars, Dexter, Banditmannen, merce, Desmo, SheDevil, Snill Vaffel, Gammelgutt, Godtvoksen, foller, janonym, HyperBandit, Guro78, ojda, lasse_hansen, OleB, Snikkeren, Morten, Siggen, RuneMC, Globe, Gizmodude, Fru Rogg, Inger Jo, Benny, tomsnes,, Twister, MaxTron, Svein2, Intruder, Inazuma, Misha, Jonny, Baron von Waffel, Trønderhælvettet, SoloTwin, hansp, Lena-SL, Onsløv, Jolly Jumper, Mekhi, 2000Touring, Nasseline, Rottenikken, KentR, Steinar_R, Tonje – Volvene MC, Togmannen, Bulldog70, Firda, Wheelonass, Leica,Teia, Cecilie, MC-FOLK, Tormod_W, monsterdama, spitfire, Dag63
Mange av disse er dessverre ikke aktive på forumet lenger, men det kan jo hende de dukker opp igjen etter hvert...
Tror jeg har fått med alle, men det er alltid en risiko for at man kan ha glemt noen på slike lister som dette.