frankh skrev:Bubbu: Du er jo bare komisk. Først kommer du med et tåpelig, barnslig og dårlig forsøk på hersketeknikk (tips: Slå opp begrepet - jeg er usikker på om du vet hva det betyr), og når jeg påpeker det - _og_ svarer direkte på hersketeknikken din - så er alt du klarer å komme med en anklagelse om at jeg kverulerer? Seriøst? Jeg trodde du var i stand til litt mer enn det. Så feil kan man ta.
jhn: Hva vil du jeg skal svare på, da, når du ikke har noe å komme med? Du mener at jeg er arrogant - greit nok, det er du i din fulle rett til å mene, uten at det egentlig er så interessant eller relevant. Karakteristikken mine er av nivået på folks argumentasjon, ikke personene, og det forsvinnende lave kunnskapsnivået som gir seg til kjenne, og den står jeg for. Hvis jeg diskuterer kvantemekanikk med en blikkenslager fra Vålerenga som droppet ut av skolen i syvende klasse, så vil sannsynligvis han også mene at jeg har et oppblåst ego. Det kan jeg leve med. Det jeg imidlertid alltid håper litt på er at en eller annen FrP-politiker (når jeg diskuterer i politiske fora, med politikere) eller FrP-tilhenger skal overraske meg, og komme med noe som faktisk er innsiktsfullt og vitner om at de forstår det de snakker om. Men det er langt, langt mellom hver gang det skjer (både FrP-tilhenger og FrP-politikere).
Æ vil ikke at du skal svare på no spesielt,det e helt opp til dæ.Du påstår at det ikke e folk men argumentasjonen du karakteriserer men når du bruker uttrykk som "det forsvinnende lave kunnskapsnivået,ignorant,lavpanna,uvitende,komisk,tåpelig og barnslig"o.l så trur æ folk sitt igjen med et anna inntrykk.Æ har enda ikke kommet med en eneste politisk
ytring her og kommer mest sannsynlig ikke til å gjøre det heller i den her diskusjonen
mtp din måte å diskutere på, så du vet vel omtrent null om kunnskapsnivået mitt innenfor politikk.For orden skyld,æ e ikke en Frp tilhenger,det kan til og med hende vi tilhører samme parti