PMS (Parkert Motorsykkel Syndrom) videoer
Re: PMS (Parkert Motorsykkel Syndrom) videoer
Flott bremsehjelp du har, Men er ikke "fallskjermen" litt liten?
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Trenger ikke så stor fallskjerm nå midtvindters... Hvis du ser nøye etter så ser du at den har mistet en av sine 75 hester også!Onsløv skrev:Flott bremsehjelp du har, Men er ikke "fallskjermen" litt liten?

- tagesk
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Kontakt:
Er det i denne tråden det passer best å opplyse om at jeg greide å kjøre 1.000 km også i desember?
Selv om jeg ikke har en video å vise frem.
Dro inn de siste hundre nå i kveld. Sa til Sjefen at jeg stakk ut for å kjøpe en lyspære (ikke usant),
men kjørte via Lucca og Empoli på vei til nærbutikken. Det var bare ti grader da jeg kom hjem så det er ikke
bare-bare å være ute å kjøre på denne tiden av året.
Vi skal på tur sørover, men det blir med avreise 1. nyttårsdag så de tusen kilometrene som renner
på da må nok komme med i regnskapet neste år.
Akk ja, noen uker på sykehus midt i sesongen og en elektrisk feil på sykkelen i flere uker
har gjort at jeg ikke engang greide 25.000 km i år. Får håpe på et bedre år i 2011.
Jeg tror nå at det beste ikke er å parkere sykkelen om vinteren, men isteden bruke den gjennom
hele året. Men blir ikke så rusten da, vet du. Men noen har vel glede av å se støv samle seg på
setet. Hver sin lyst, sier jeg bare.
[TaSK]
Dro inn de siste hundre nå i kveld. Sa til Sjefen at jeg stakk ut for å kjøpe en lyspære (ikke usant),
men kjørte via Lucca og Empoli på vei til nærbutikken. Det var bare ti grader da jeg kom hjem så det er ikke
Vi skal på tur sørover, men det blir med avreise 1. nyttårsdag så de tusen kilometrene som renner
Akk ja, noen uker på sykehus midt i sesongen og en elektrisk feil på sykkelen i flere uker
har gjort at jeg ikke engang greide 25.000 km i år. Får håpe på et bedre år i 2011.
Jeg tror nå at det beste ikke er å parkere sykkelen om vinteren, men isteden bruke den gjennom
hele året. Men blir ikke så rusten da, vet du. Men noen har vel glede av å se støv samle seg på
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Mye skøyeraktig å lese her, ja...tagesk skrev:Er det i denne tråden det passer best å opplyse om at jeg greide å kjøre 1.000 km også i desember?
[TaSK]

Å kjøre motorsykkel i 10 varmegrader høres forøvrig nesten utålelig ut...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Bare ti grader, det er jo passelig temperatur. Da jeg kjørte Il Tempo Petit på vinterlagring var det -7. 

- ejs
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
frodef skrev:Trenger ikke så stor fallskjerm nå midtvindters... Hvis du ser nøye etter så ser du at den har mistet en av sine 75 hester også!Onsløv skrev:Flott bremsehjelp du har, Men er ikke "fallskjermen" litt liten?

Er det ekte "rear wheel horse power"?

If it ain't broke, I'll break it.
Er det ingen som har funnet hesten din heller ? De pleier å være lette å se igrunn.
Her i huset lider vi ikke av PMS enda. Det gjelder å ha begrenset fritid og mye å gjøre med og i huset. Men det nærmer seg slutten og da har jeg lyst på en total makeover og omorganisering i garasjen. Siden garasjen er stor lurer jeg på å dele den av og ha isolert MC lagrings rom. Det er sikkert ikke lov uten å byggeanmelde det men så lovlydig har jeg ingen planer om å være

Her i huset lider vi ikke av PMS enda. Det gjelder å ha begrenset fritid og mye å gjøre med og i huset. Men det nærmer seg slutten og da har jeg lyst på en total makeover og omorganisering i garasjen. Siden garasjen er stor lurer jeg på å dele den av og ha isolert MC lagrings rom. Det er sikkert ikke lov uten å byggeanmelde det men så lovlydig har jeg ingen planer om å være

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Vanvittig...
Langt fra politisk korrekt
Lekent...
og forsåvidt mesterlig kjørt...

Langt fra politisk korrekt

Lekent...

og forsåvidt mesterlig kjørt...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Yamaha
helt greit å være litt "politisk ukorrekt" av og til 

Veien er viktigere enn målet.
-
- Motorsykkelen din: Yamaha
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Med det fordømte snøværet ute i dag måtte jeg mimre litt om sommeren som var...
[video]http://www.youtube.com/watch?v=EdtdEE7A ... re=related[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=EdtdEE7A ... re=related[/video]
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Et litt artig skrevet blogginnlegg vedr PMS. Trykk på bildet om du ønsker å lese hele innlegget:
[img]http://img.skitch.com/20110107-jerkbast ... bjifmc.jpg[/img]
(Hentet fra Blogg: Twisted Roads, by Jack Riepe)
[img]http://img.skitch.com/20110107-jerkbast ... bjifmc.jpg[/img]
(Hentet fra Blogg: Twisted Roads, by Jack Riepe)
- AJ
- Administrator
- Kontakt:

- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
SHOC feiret 5år i fjor. Dette ble markert ved et treff. Noen minutter mimring fra treffet..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPRQLbAtuM8[/video]
Der var det mye skikkelig MC'er å se/høre.....rogg skrev:SHOC feiret 5år i fjor. Dette ble markert ved et treff. Noen minutter mimring fra treffet..

Nå er jeg så PMS at jeg på søndag rømmer landet for ei uke, når jeg da kommer tilbake fra varmere strøk så er dagen 1 time og 20 minutter lengre en ved vintersolverv 21. desember...rett før det et vår...

- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Der startet GV nedtellinga for oss ja.......det er nok et vårtegn 

- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Vårtegn ja, mitt vårtegn får æ midtvinters, har ikke lagt merke til dato men det sikkert godt ut i februar. Æ e glad i frisk luft når æ sover så æ har soveromsvinduet åpent hele året.Det skjer vært år, æ blir vekket av høylydt måkeskrik og sola i ansiktet. Da vet æ at det blir en fin dag og våren nærme sæ, selv om det e på den tida vi har mest snestormer og vinteren herje på sitt værste. Det e enda et par mnd igjen før man treng å tenke på no vår.
Æ vet ikke om de e bortreist eller bare lydløs, men man høre ikke måkeskrik i mørketida 

Nå er jeg så PMS at jeg på søndag rømmer landet for ei uke, når jeg da kommer tilbake fra varmere strøk så er dagen 1 time og 20 minutter lengre en ved vintersolverv 21. desember...rett før det et vår...
[/quote]
God Tur

God Tur

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Bubbu
- Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
God TurSvein2 skrev:Nå er jeg så PMS at jeg på søndag rømmer landet for ei uke, når jeg da kommer tilbake fra varmere strøk så er dagen 1 time og 20 minutter lengre en ved vintersolverv 21. desember...rett før det et vår...![]()

Du glemte å ha på deg lua.

(The Beast )
Tusen takk, men hvor fant du dette bilde av meg...Svein2 skrev:God TurGodtvoksen skrev: Nå er jeg så PMS at jeg på søndag rømmer landet for ei uke, når jeg da kommer tilbake fra varmere strøk så er dagen 1 time og 20 minutter lengre en ved vintersolverv 21. desember...rett før det et vår...![]()
![]()

Dette blir godt...

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Hvor mye salt skal du gni i PMS-sårene våre?
Det er det samme for skylda hvem som har den...