Kan anbefalast

Kjøpte hjelm, ein Schubert C3, med Hof-MC tidlegare i år. Bestillte seint ein tirsdagskveld, og henta pakken på posten torsdag. Mykje raskare levering enn eg hadde forventa m.a.o. Sparte 1000,- på handelen samanlikna med dei andre butikkane eg sjekka. Hadde allereie prøvd hjelmen tidlegare, so eg visste kva størrelse eg skulle kjøpe. Ser ikkje vekk i frå at det blir handla meir her ein annan gongChevy1974 skrev:Hof-MC (kjøreutstyr) har veldig bra kundeservice etter min erfaring. Dei tar seg god tid og hjelper til å finne fleire alternativ for prøving. Prøvetur med uttesting av hjelm var ikkje noko problem, og eg trur prisane er ganske rimelege.
Kan anbefalast
Som æ sku ha sagt det sjølTysnes skrev:Som andre har nevnt her. Kawaspesialisten , super service. har hjulpet meg masse ang Gpz`en.
Ellers Krangnes( Høgger i trondheim),mest 70-80 talls japse. Og Yamaha Bergen,Hyggelige og hjelpsomme :-)
Akkurat sånn det skal væreTheHaughom skrev: Kommer alltid igjennom kjapt på telefon også, mail kan ta noe tid - men sender kun mail om det er noe som ikke haster.
Andreas skrev:Tviler på det er mange MC-sjapper i landet som har egne folk til å sitte å svare telefonerPlumber skrev:Har kjøpt 2 stk motorsykler hos MC-Partner på Skedsmo. Veldig bra service og hyggelige. Eneste minuset er at de ikke alltid er så flinke til å ta telefonen...![]()
Så at det kan ta tid å få svar i andre enden noen gang, skjønner jeg godt