Det var kjekt, da blir det nok litt ustyr på meg i løpe av den helgen

Kenneth
Tusen takk for billett, og grattis til dere andre som var like heldig som meg :=D>cbrdama skrev:vinnerne som vant MC-billettene er som følger:
Bubbu
gbruaset
Baron von Waffel
Benny
Micke
Svolp
Frissy
FJR1300
Vinnerne sender en PM til AJ, evt. e-post til admin@mcsiden.no med navn og adresse slik at vi får sendt billetten i posten så fort som mulig.
Gratulerer alle sammen
Når neste MC-Messe er i gang om to år tar vi sikte på å få 'karret' til oss to, tre, ja kanskje fire ganger så mange gratisbilletter eller enda flere til medlemmene her på MCsiden.noBaron von Waffel skrev:Det er også kjempegøy at MCsiden.no har kommet i posisjon til å få billetter. Bra jobba.
skjer det noe mer...Globe skrev:D skal vi sjekke GV.....følg med :-)
Dette var en bra pris. Har fått tilbud på kjøp av to stk for 10 000,- av en lokal forhandler og de er da nedsatt 700,- pr. stk. Her kan en jo spare kr 1000,- mer..Banditmannen skrev:Hof MC har messetilbud på C3 til 4499,-
http://www.hof-mc.no/storefront.php?pid=257" onclick="window.open(this.href);return false;
Vet ikke om de er her, eller om noen andre har bedre priser.
Jeg trudde det var i Garrasjen, opp mot rødstreka, at dere Kawa-gutter ble mest stimulert :-)ålasse_hansen skrev:hmm, ser bare mc-siden logoen jeg.. Hva sier fruen din til å plassere kamera på soverommet isteden for garasjen da Globe?hahaha
![]()
![]()
Mc-siden`s voksen tv =)
ArcticTiger skrev:Jeg trudde det var i Garrasjen, opp mot rødstreka, at dere Kawa-gutter ble mest stimulert :-)ålasse_hansen skrev:hmm, ser bare mc-siden logoen jeg.. Hva sier fruen din til å plassere kamera på soverommet isteden for garasjen da Globe?hahaha
![]()
![]()
Mc-siden`s voksen tv =)
Godt å se at du tenker på oss som ikke er sånne turtalls-onan...er oglasse_hansen skrev:ArcticTiger skrev:Jeg trudde det var i Garrasjen, opp mot rødstreka, at dere Kawa-gutter ble mest stimulert :-)ålasse_hansen skrev:hmm, ser bare mc-siden logoen jeg.. Hva sier fruen din til å plassere kamera på soverommet isteden for garasjen da Globe?hahaha
![]()
![]()
Mc-siden`s voksen tv =)
Så sant så sant ArcticTiger, men jeg tenkte bare litt mere på dere andre uvanlige![]()