Takker! Forutsetter at avtalen er endelig i boks, da...Rottenikken skrev:Gratulerer med ny ekstrajobb, det blir garantert morro........................ :-)
Men det tror jeg ganske sikert og ja! detta ska' bli morro

Takker! Forutsetter at avtalen er endelig i boks, da...Rottenikken skrev:Gratulerer med ny ekstrajobb, det blir garantert morro........................ :-)
IKKE missunnelig SÅH!!AJ skrev:Takker! Forutsetter at avtalen er endelig i boks, da...Rottenikken skrev:Gratulerer med ny ekstrajobb, det blir garantert morro........................ :-)
MaxTron skrev:IKKE missunnelig SÅH!!AJ skrev:Takker! Forutsetter at avtalen er endelig i boks, da...Rottenikken skrev:Gratulerer med ny ekstrajobb, det blir garantert morro........................ :-)
Håper jeg ogsåSprint skrev:Håper du får jobben AJ
AJ skrev:Håper jeg ogsåSprint skrev:Håper du får jobben AJ![]()
Skal i nytt møte med avisen i morra... :-)
Jo'a... var i møte i dag og fikk et lite oppdrag sånn til å starte med. Og det regner jeg med skal gå greit. Har jo en del skriveerfaring fra tidligere å flyte på...Globe skrev:AJ skrev:Håper jeg ogsåSprint skrev:Håper du får jobben AJ![]()
Noe nytt om avisjobben????...når vi nå sitter her å venter på våren
Virker som jobben er mer eller mindre i boks med andre ord. Gratulerer :=D>AJ skrev:Jo'a... var i møte i dag og fikk et lite oppdrag sånn til å starte med. Og det regner jeg med skal gå greit. Har jo en del skriveerfaring fra tidligere å flyte på...Globe skrev:AJ skrev:Håper jeg ogsåSprint skrev:Håper du får jobben AJ![]()
Noe nytt om avisjobben????...når vi nå sitter her å venter på våren
Skal nok holde dere oppdatert :-)
Akkurat nå gjelder det å finne tid til alt hva man i ubetenksomhet finner på uten å ta i betraktning at døgnet kun har 26 timer...jeg mener 24 timer...
Jo, takk for det :-)MaxTron skrev: Virker som jobben er mer eller mindre i boks med andre ord. Gratulerer :=D>
Og vææældig lite musikk, men en del syntetiske lyder satt i ett irriterende system...Globe skrev:...og mens vi venter på våren kan vi jo ta en titt på denne nye musikkvideoen til Madcon...
de lanserte den i går og lovet lettkledde damer og motorsykler.![]()
![]()
..lå an til å bli en favoritt hos meg...
men......det var veldig lite.......motorsykler..![]()
Hvordan ser kamkjedestrammeren ut ? på min gpz var plaststyringa på strammesida slitt helt skjev.Tysnes skrev:Skulle bare ta en liten service , med ventilskjekk . No e halve motoren i deler ,forige eiere må ha vert hard på handa ,med knekte skruer og gjenger som er ødelagt . så no er det helicoil på kamakselopplagring , kamkjedestrammer osv . nar eg tok av sylindrene så datt det sefølgeleg noe smuss nedi veivhuset , så må vel av med bunnpanna . og da dukker det kanskje opp noe mer? i mens koser eg meg med å skrape gammel pakning av