Parkeringsbestemmelser for motorsykkel
- Thor Arne
- Motorsykkelen din: Din MC her
Nå ser jeg at det er motorsykkelens dag nasjonalt den 21.5, men har ikke hørt om det skal arrangeres noe i Kristiansand, men det er vel som regninger, man får dem ikke før de er forfalt.
Det virker ikke som om det er noen stor interesse for at det skal bli kjent blandt motorsyklister som ikke er knyttet til klubbmiljøene. Jeg håper det blir annonsert bedre andre steder enn i kristiansand.
Ha en fin dag lørdag 21.
Det virker ikke som om det er noen stor interesse for at det skal bli kjent blandt motorsyklister som ikke er knyttet til klubbmiljøene. Jeg håper det blir annonsert bedre andre steder enn i kristiansand.
Ha en fin dag lørdag 21.
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy..Thor Arne skrev:Nå sto det en anonse i avisen. Det er lørdag 21 klokken 11 til 14. håper det er mange som stiller opp,, selv med meget kort varsel. Men det ser mørkt ut med været da![]()
Men en ekte motorsyklist fryser aldri, han blir bare blå og så dør han!
Hvem er det som holder MC-dag....? NMCU eller Hemoriders....
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Re: Parkeringsbestemmelser for motorsykkel
Håy..GSXR skrev:For dere som er interesserte, har vi nå fått lagt ut en artikkel som omhandler parkeringsbestemmelsene for motorsykkel i de fem største byene. Artikkelen finner dere her.
Svelvik, er vel ikke en av de store byene, men en liten by er det. Her er alle hjertlig velkommen med MC. Her er det ikke parkeringsgebyr. Ja dere leste riktig...det koster ikke å parkere i vår lille by. Ta en tur til vakre Svelvik og parker hvor du vil, uten å bekymre seg over p.bot eller vakter.
Re: Parkeringsbestemmelser for motorsykkel
Se der ja, kjempebrarogg skrev:Håy..
Svelvik, er vel ikke en av de store byene, men en liten by er det. Her er alle hjertlig velkommen med MC. Her er det ikke parkeringsgebyr. Ja dere leste riktig...det koster ikke å parkere i vår lille by. Ta en tur til vakre Svelvik og parker hvor du vil, uten å bekymre seg over p.bot eller vakter.
Thumbs Up.