Har du prøvd å ringe/tekste ham på 92864800?odelien skrev:Har purret på han ved flere anledninger. Men har ikke så lyst å mase for mye heller.
Det jeg savner mest er vel å få en bekreftelse på om det er lenge til vi kan få veskene eller om dei er rett rundt hjørnet.
Det virket ikke som om at dei var bestilt heller.
Men når han svarer på mail er det bra utfyllende svar, men så er det stopp.
Tankveske med Easy Lock
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Tankveske med Easy Lock

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Har selv vert i kontakt med han via mail og da skulle han ringe meg opp igjen dagen etterpå med et pristilbud, dette var i desember.....
Så jeg har jo selfølgelig purret og fått beklagelse og løfte om nytt pristilbud, venter fortsatt....
Så han må da være veldig busy, eller veldig distre, eller en fin kombinasjon

Så jeg har jo selfølgelig purret og fått beklagelse og løfte om nytt pristilbud, venter fortsatt....
Så han må da være veldig busy, eller veldig distre, eller en fin kombinasjon

Fikk faktisk svar på mail i dag. så da satser på at det ordner seg. :)
Egentlig litt overrasket da jeg har handlet mye av ham og fått meget bra og rask service.odelien skrev:Fikk faktisk svar på mail i dag. så da satser på at det ordner seg. :)
Det virker som det er bra kvalitet på varene og føler at det er ganske bra priser.
Men bra det ordner seg.