ZZR-Tom skrev:Lekker farge kombo, er jo mykje finare en blå og kvit
Ikke sant

ZZR-Tom skrev:Lekker farge kombo, er jo mykje finare en blå og kvit
Globe skrev:Velkommen på veien..KNALLtøff sykkel
Lensemuseet er et av stedene jeg og kjerringa (som er fra Fetsund...) stadig vekk er innom i løpet av sesongen.Steinkastar skrev:Ut på tur i dag, en liten rundtur.
Innom Bjørkelangen, spiste is og innom lesemuseumet i Fet, som forøvrig var stengt.
AJ skrev:Lensemuseet er et av stedene jeg og kjerringa (som er fra Fetsund...) stadig vekk er innom i løpet av sesongen.Steinkastar skrev:Ut på tur i dag, en liten rundtur.
Innom Bjørkelangen, spiste is og innom lesemuseumet i Fet, som forøvrig var stengt.
Møter gjerne Steinkastar og flere her i løpet av sommer'n
Høres bra ut!Steinkastar skrev:AJ skrev:Lensemuseet er et av stedene jeg og kjerringa (som er fra Fetsund...) stadig vekk er innom i løpet av sesongen.Steinkastar skrev:Ut på tur i dag, en liten rundtur.
Møter gjerne Steinkastar og flere her i løpet av sommer'n
Ja det må vi få til vettu :)
ZZR-Tom skrev:Herlig med vår igjen ja![]()
Må seie at eg liker virkelig den farge kobinasjonen på R6
Svolp skrev:Grise rå sykkel
Mjøsa rundt har jeg kjørt tidligere men ikke i sammenheng med 1.mai treffet... Fin tur
VFRdama skrev:Ser ut til at du hadde en flott dag du også![]()
Fin sykkel forresten
Ja ka gjør man ikke for å få vist fram ny-sykkeln.Svolp skrev:Flotte bilder.
Fikk snikt meg vekk fra jobb et par timer i dag for og være med på vårslippet på jæren i Rogaland.. Fin dag med ca 2000 sykler
Jompa skrev:Ja ka gjør man ikke for å få vist fram ny-sykkeln.Svolp skrev:Flotte bilder.
Fikk snikt meg vekk fra jobb et par timer i dag for og være med på vårslippet på jæren i Rogaland.. Fin dag med ca 2000 sykler:=D>
Elolz skrev:Rå skinndress da! Blir herlig å ha på når du får kjørt den litt inn
Bare å ta den på seg og gå inn i dusjenSteinkastar skrev:Elolz skrev:Rå skinndress da! Blir herlig å ha på når du får kjørt den litt inn
Takk. Ja den er litt trang enda....Får brukt den litt, samt litt regn på den, så blir det nok bra :)