Virker som samme feilen går igjen hos alle. Det som er merkelig er at det var i sammenheng med mcsiden.no domenet at problemene kom.
Men det er vel noen kloke hoder som finner ut av dette etter hvert. Det viktigste er jo at vi kommer inn på forumet.
www.MCsiden.no
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy..Thor Arne skrev:Virker som samme feilen går igjen hos alle. Det som er merkelig er at det var i sammenheng med mcsiden.no domenet at problemene kom.
Men det er vel noen kloke hoder som finner ut av dette etter hvert. Det viktigste er jo at vi kommer inn på forumet.
Ser slik ut, men det er litt rart at det bare er på enkelte maskiner. På jobb logger jeg på bare en gang, men hjemme to...
Og så forsvinner de gule merkelappene som viser nye innlegg når jeg logger meg på to ganger..
Tror det er en bug i programvaren: Tror følgende løsning vil virkerogg skrev:Håy..Thor Arne skrev:Virker som samme feilen går igjen hos alle. Det som er merkelig er at det var i sammenheng med mcsiden.no domenet at problemene kom.
Ser slik ut, men det er litt rart at det bare er på enkelte maskiner. På jobb logger jeg på bare en gang, men hjemme to...
Og så forsvinner de gule merkelappene som viser nye innlegg når jeg logger meg på to ganger..
for de fleste av dere. Trykk _PROFIL_ nå du logger inn neste gang.
Da skal alle nye meldinger være merket!