Joda,mente gratulasjonen. Bare tok sjansen på en liten spøkSnikkeren skrev:He he. Takker, tror jeg.Kawasaki skrev:86hk? Jaja,gratulerer likevel :=D>

Joda,mente gratulasjonen. Bare tok sjansen på en liten spøkSnikkeren skrev:He he. Takker, tror jeg.Kawasaki skrev:86hk? Jaja,gratulerer likevel :=D>
Joda, eg tog an eg.Kawasaki skrev:Joda,mente gratulasjonen. Bare tok sjansen på en liten spøkSnikkeren skrev:He he. Takker, tror jeg.Kawasaki skrev:86hk? Jaja,gratulerer likevel :=D>86hk er sikkert plenty for en ungdom som deg :-)
Høres glimrende ut.Globe skrev:WOW.... :=D> :=D> :=D> :=D> FANTASTISK![]()
![]()
![]()
Her skal du få HUSROM snikkeren. Jeg skal brette ut en gjesteseng til deg!! Ingen problem det!!
Velkommen skal du være!
..også TDM da gitt!! :=D>
Blir vel 3,9 i snitt , bra til å være YamahaSnikkeren skrev:Hva som stemmer av det? 3,5 eller 4,3?
Har sett en video, som jeg ikke finner igjen, hvor TDM'en akselererte fra 0 til 100 på 3,52 sek.Snikkeren skrev:Hva som stemmer av det? 3,5 eller 4,3?
.......og lydenAJ skrev:Har sett en video, som jeg ikke finner igjen, hvor TDM'en akselererte fra 0 til 100 på 3,52 sek.Snikkeren skrev:Hva som stemmer av det? 3,5 eller 4,3?
Så en aks på under 4 sek. er nok det mest riktige, ja.
Det er bra og kjapt drag i TDM fra stillstand, men det morsomste er dreiemomentet
Du vil merke den heftige lyden med originalpottene også - når du kommer et lite stykke opp i turtallsregisteretSnikkeren skrev:Ja, lyden er bra. Så lenge man har effektpotter på........ Tror ikke jeg kommer til å kjøpe det med det første.