Kjærringa`s kommentar da ho så dette innlegget mitt var:Svein2 skrev:Fin hund jhn, de koser seg som regel i sofa`n ja.![]()
Når det gjelder hund som damemagnet, er det nok mest effektivt med en valp,
men det blir aldri noe mer, for hvem f..n skal passe valpen mens dama blir feid over?
Lurer litt på en ting jeg da...forutenom at løgndetektoren kimer i bakgrunn...Intruder skrev:Istedenfor å satse på hund for å få kontakt med damer satser jeg på å prate med babyene deres , det
gjør susen....![]()
Og kjærringa mi sitter barnepike...
Helv.....,nå piper løgndetektoren..
De gamle har jeg forlengst testet med negativt utfallSheDevil skrev:Lurer litt på en ting jeg da...forutenom at løgndetektoren kimer i bakgrunn...Intruder skrev:Istedenfor å satse på hund for å få kontakt med damer satser jeg på å prate med babyene deres , det
gjør susen....![]()
Og kjærringa mi sitter barnepike...
Helv.....,nå piper løgndetektoren..![]()
Hva med damene som er ferdig med babyer?
Er det blitt for gamle til en "ungsau" som deg?
jhn skrev:Akkurat det æ mene, vi risikerer at den fører til .. ingenting
Akkurat som med damene?jhn skrev:Akkurat det æ mene, vi risikerer at den fører til .. ingenting
Hva er det det ordtaket sierejs skrev:![]()
Slenger inn bilde av en toller som vi hadde før.bare for å vise at tollere kan sitte stille..
(han var en arrogant liten jæ**l)
Ja det var moro å sjå ejs, det var en pen hund.ejs skrev:![]()
Slenger inn bilde av en toller som vi hadde før.bare for å vise at tollere kan sitte stille..
(han var en arrogant liten jæ**l)
Akkurat som personer med ADHDBjørn skrev:Har du du en toller så må du rekne med et høgt aktivitetsnivå.
Den trenger mye hjerne stimuli.