Var til og med en noen unger som var med på kveldstid også. Men om jeg synes det var så lurt er en annen sak.

Vi får slå oss sammen, vi da.jhn skrev:Æ må prøve å slå mæ sammen, æ også
Vi e kommet godt igang med planleggingen av neste års treff og om ikke så veldig mange dager vil den offisielle sia for Norgestreffet 2012 komme.2000Touring skrev:Ok, takker så mye for svar.
Mye av greia med dette treffet for egen del vil jo være kjøreturen opp og ned. Om det i det hele tatt skulle fungere ser jeg da for meg overnattinger andre steder enn akkurat der treffet er, og evt stikke innom da det skjer noe.
Hva er det forresten som skjer av event på slike treff? Regner med at det er noe samkjøring til forskjellige steder?
Er det i det hele tatt noen ungdommer på slike treff, eller ville jeg vært alene om å gjøre det "stuntet"?
Får si som Marve "Jeg må kjøre for meg selv".........."Hvis du begynner å bruke deodorant kan du nok få kjøre sammen med andre også !!!"MaxTron skrev:Globe skrev:Dette begynner å likne en roadtripmulighet, hvor folk kan slå seg sammen...underveis fra alle kanter i landet.![]()
![]()
Jadda, den har vi hørt før
![]()
![]()
![]()
Ja, vi får gjøre det, det blir en bra turJompa skrev:Vi får slå oss sammen, vi da.jhn skrev:Æ må prøve å slå mæ sammen, æ også
Kjempegreier Madman 1963, vi vil følge med på sida ja, første runde er allerede unnagjortMadman 1963 skrev:Ja da var web sia oppe å går. http://www.norgestreff.no/" onclick="window.open(this.href);return false; Her finner dere siden, den vil oppdateres fortløpende etter som planene blir spikret
Hvor lange dagsetapper vil dette "MCsiden" toget ha ?rogg skrev:Jeg er klar. Må bare vri det til med vakt. En endring i vaktrutinene i år klarte å forkludre til for meg. Men med et år å gjøre det på, skal jeg få det til. Regner med å gi et hint når jeg starter nordoverturen, så da er det bare å henge på...
mekkern skrev:Hvorfor skulle det ikke gå bra???
Mulig det kan bli litt masete med time etter time med en sykkel som krever litt turtall...
AleksMito skrev:mekkern skrev:Hvorfor skulle det ikke gå bra???
Mulig det kan bli litt masete med time etter time med en sykkel som krever litt turtall...
Men da er det greit da :) da går turen til loften neste sommer!![]()
![]()
Ja? Blir'e tur oppover til Norgestreffet, Dexter? Er helt sikkert flere sørfra som skal oppover og det kunne kanskje være en tanke å lufte idéen om å kjøre hele eller deler av turen oppover sammen med noen?Dexter skrev:Gleder meg! Har som mål å komme meg oppover. Planen er å sette det sammen i en lengre tur som har "snupunkt" på norgestreffet
Siden æ bor her, endestasjonen for 90 % av utenlandske motorsyklisteer som besøker Norge, så ser æ hver sommer utallige merkelige kjørerøy. Ganske mange Italienere, franskmenn og spanjoler på Vespa, ganske mange europeere på gamle mopeder og diverse traktorer med toppfart på 25-30 km/h.Intruder skrev:Leste i et MC-blad at to svenske unggutter rundt 1970 gjorde en kjempetur i Norge med 125-kubikkere med
opppakning som på en kamel i sol og regn, på grus og litt asfalt - og hadde det kjempecool..![]()
God tur..!
Nei, blir ikke norgestreffet på meg. Har "forlovet" meg så min tur nordover starter ikke før 10. juli. Den planlagt rute når ikke lofoten tids nok, så da er ikke norgestreffet mål for turen, men turen i seg selv. Det er dog mulighet for å henge på oss hjemover skulle jeg tro. Etter å ha kjørt lofoten og vesterålen setter vi kursen mot Kiruna og kjører sørover mot hjemlige trakter. Dette skjer en gang i uka etter norgestreffet. Vi har ikke detaljplanlagt turen, så når vi er hvor vet vi ikke enda.AJ skrev:Ja? Blir'e tur oppover til Norgestreffet, Dexter? Er helt sikkert flere sørfra som skal oppover og det kunne kanskje være en tanke å lufte idéen om å kjøre hele eller deler av turen oppover sammen med noen?Dexter skrev:Gleder meg! Har som mål å komme meg oppover. Planen er å sette det sammen i en lengre tur som har "snupunkt" på norgestreffet
Har ikke planlagt turene i detalj enda, men pr. idag ligger alt til rette for to fine og lange MC-helger i Karlstad og på Norgestreffetmidt i det som vi satser på blir den beste ferietida i 2012.
En gang i uka? Det var da veldig ofte.Dexter skrev: ..Etter å ha kjørt lofoten og vesterålen setter vi kursen mot Kiruna og kjører sørover mot hjemlige trakter. Dette skjer en gang i uka etter norgestreffet. .