Fortsett med dette "bm"

Det er ikke kjedelås på kjedene, de kommer i hel utførelse. Bestilte ekstra "kjedelås" dvs. et ekstra løst ledd.Joppe skrev:Er det kjedelås på begge kjedene, eller måtte du "mekke" til noe selv?
Har vurdert dette også, men her er ikke justering på tenningen. Spolene/giverene sitter fast samt at spetakkelet går for godt på alle turtall til at det kan være tenningsfeil....Joppe skrev:Bare en tanke
Når du skiftet et kjede som er såpass slitt som det ditt var og setter på et som er gjør at forholdet mellom kammen og veiven blir mer presis, skulle man tro at tennings-tidspunktet forandrer seg.
Feil tenning gir ulyder....tror jeg hadde sett på det først.
Lykke til
Takker for tipset..Thor Arne skrev:Bra du ikke gjorde en handel med Japan motor, det er en gambling du ikke kommer vinnende ut av, makan til kjeltringer skal du lete lenge etter.
Det er i hvertfall min mening im det firmaet.
Håy..bm skrev:Takker for tipset..Thor Arne skrev:Bra du ikke gjorde en handel med Japan motor, det er en gambling du ikke kommer vinnende ut av, makan til kjeltringer skal du lete lenge etter.
Er det noen du vil anbefale..
Det er nu bare noen få timer igjen før budet mitt går ut på Ebay, er komt opp i 132,5 usd :)
rogg skrev:Håy..bm skrev:Takker for tipset..Thor Arne skrev:Bra du ikke gjorde en handel med Japan motor, det er en gambling du ikke kommer vinnende ut av, makan til kjeltringer skal du lete lenge etter.
Er det noen du vil anbefale..
Det er nu bare noen få timer igjen før budet mitt går ut på Ebay, er komt opp i 132,5 usd :)
Fant noe i Sverige. har ikke kjennskap til disse, men det går jo å sende dem en forespørsel
http://www.biketrollhattan.se/demontering/