Fartsgrensene klarer man med en 125 også,men huff så kjedelig.
Nei,alt til sitt bruk,men kan ikke se at det blir feil med masse kubikk.

Vurderer om det blir en sånn chip som fjerner fartssperra i løpet av vinteren da...Jompa skrev:Det er vel i overkant når en sykkel har så mange hester at den må ha antispinn og elektronisk fartsperre ?
Svolp skrev:Hørtes veldig bøst ut!
fra 0 til 250km/t tar det ca 11 sekunder på min 1400...
MaxTron skrev:Nei har ikke tenkt å montere noe "sotvifte" æ nei, men er jo bestandig arti når turboladda sykkla må dras frem for å ha noe som kan konkurere
Her er du vel inne på det helt essensielle trur æ.Spaghettiræser skrev:Er det noe fornuft i det der da ? Nei. Men man spiser heller ikke is fordi det er fornuftig.
mekkern skrev:Størrelse på motor er totalt uinnressant.
masse småsykler som er kjempeartige-men skal en ha passasjer og oppakning på mange/lange turer er LITT dreiemoment avstressende..
Ellers er sære og merklige kreasjoner med motor artige...![]()
også slike som virker dårlig..
nye sykler må gjerne presses LANGT over uforsvarlig-grensen på norske veier før en er i nærheten å utnytte de..... eldre sykler er litt mer spennende og utfordrene..Enn å kjøre corollasykkel der eneste spenninga med kjøringa er om en blir most av de med 4 eller flere hjul..![]()
Kjøpe nytt og stort kan/vil alle som driter penger og/eller ønsker å vise det....og like intressant som en ny brødrister..hver sin intresse..
Fornuftig er jo å sitte hjemme å glane på boxen med en salatbolle, etter dagens jobb og tilmålte trening-med ei sparepære opp i rassen for å ikke sette slikt stort CO2 avtrykk...Ha-ha ha ja mange av den sorten som har fått miljøet på hjernen,med co-rensa brakfiser he-he.Mye luft av kaninfor å fiber.Sunnere me bensin å olje-maskiner,ikke alle som gidder å tråkke sjøl,er jo stor på d å disse fornuftige miljø-apene.
For meg skal en motorsykkel bråke-ryke-riste-fuske-leve-og være fullstendig ufornuftig-Akkurat som meg...
sånn så blir det du skrev ikke borte i mitt innlegg.. :-)Blackbird skrev:[Ha-ha ha ja mange av den sorten som har fått miljøet på hjernen,med co-rensa brakfiser he-he.Mye luft av kaninfor å fiber.Sunnere me bensin å olje-maskiner,ikke alle som gidder å tråkke sjøl,er jo stor på d å disse fornuftige miljø-apene.
Det var dette med å teste grenser da...Gammelgutt skrev:Hyosungen med sin lille 248ccm er da en artig liten sykkel. Spesielt når store rrr-sykler ikke klarer å kjøre fra på svingete veier.
Du skal ikke skjemmes,jeg vet om en skrivekåt Brumunddalsgærning som plager forumetMaxTron skrev:Da oppdaga æ at æ har passert samme antall innlegg som æ har ccm i NyMax'n 1679, og det passer vel å nevne i denne tråden.
...Eller..???
Burde visst skjemmes