Det er rundt 20 år siden jeg jobbet på Mascot som montør og kontrollør, så jeg kan ikke se ut fra bildet når denne ble laget. Mascot har aldri klart og bygge opp varmemerket sitt i det komersielle markedet og jeg tror heller ikke dette var meningen heller. Dem produserte stort sett for andre og produktene fikk som oftest et annet merke.
Dem har produsert blandt annet strømforsynere til hjertestartere til norske sykehus og dem laget forøvrig mesteparten av mobilladerene til Nokia i sin tid da Nokia hadde monopol på det markedet.
Så Mascot er kjent for å lage bunnsolide produkter. Ikke noe skrytewatt og fancy innpakning. Solide produkter som fikk mye skryt. Mascot lever den dag i dag, men på grunn av produksjonskostnader etc. så har dme flgget ut mye av produksjonen til Kina og Estland. Hvordan kvaliteten er i dag aner jeg ikke, men jeg vil tro at den er den samme da dem fortsatt produserer med sitt merkenavn.
Lokket på den du har der mener jeg å huske er av metall. En tung solid sak med lite eller ikke noe plastikk? Jeg har nok ikke montert akkurat denne da jeg ikke kjenner igjen nummeret "2045". Men du kan nok finne datasheet og det meste om denne på Mascot sine hjemmesider :)