Og det tror jeg nok Roy helt sikkert oxo gjør.
Bare se etter en kar på en Shadow med en prislappp pålydende "kr 8.000", hengende fra starteren...

Håy..Ronny skrev:Joda, det var rep kit med børster osv. og det var ikke så veldig dyrt.
Sykkelen står på verksted, og det har den gjort siden 9. mai (fikk igjen lappen den 8. mai). Været i mai har jo heldigvis, for min del, vært ræva.
Ble bare litt skremt når mekanikeren sa at han kunne forsøke å reparere den, men at han ikke turte love noe...
Jeg skjønner ikke helt dette, er jeg helt på bærtur eller?!? Oppfattet det som om det var flere andre som kunne tenkt seg på Trollrally (GSXR, rogg, k2fire, Roy).Indian skrev:Uansett jeg får ikke anledning til å være på plass i slutten av august.......samme som for de fleste i forumet.
Hvorfor hadde det vært så mye bedre da?Indian skrev:Det hadde vært bedre å få til en vanlig fest en helg og se hvor mange som møter opp.
Håy..k2fire skrev:Dægger'n nå var det stille her :)
Kommer meg ikke på Trollrally i år hellerDrar ut i Nordsjøen den 14.08 og er ikke hjemme før den 28... Det er bare 4. året på rad at jeg ikke kommer meg på det treffet... SNØFT...
Ha en god sesong videre...
Synd det NoName.. Skal ta mye bilder, gleder meg til å dra..NoName skrev:Jeg får desverre ikke tid til å være med dere..![]()
Men det blir vel flere muligheter. Dere får ta masse bilder å legge ut
Det fikk ikke jeg med meg, stille og fredfull festing i skogen der vi lå.Ronny skrev: PS: Jeg hørte noen rykter om at det var noe som sloss nå så veldig. En fyr blødde ut av ørene og ble sparket i huet mens han lå nede på bakken :boxing:
Det har jeg aldri hørt om på et treff før. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?