NoName skrev:Faan, nå er vi så mange samtidig på sia her at vi skulle hatt en chatkanal... hint hint..

:
Vi har vært inne på tanken om en egen chat kanal her tidligere, og hadde faktisk en slik i vår forrige generasjon hjemmeside. Etter at vi la om til ny hjemmeside basert på xml koding er det ikke like enkelt å programmere slikt selv. Slikt tar også mye tid, og vi har derfor nå overlatt all programmering og tilrettelegging av slikt til profesjonelle.
Det koster derfor også penger, ... MYE penger å inkorporere nye ting på hjemmesiden vår, med en timesats på nærmere en høvding sier det seg selv at vi ikke legger inn slike ting før vi vet at det blir brukt av våre lesere.
For å si det slik så har nemlig jeg og Ronny lagt ned tusenvis av timer (for ikke å snakke om vanvittig mye penger av egen lomme!!!) for å gjøre denne siden bra og til et levende nettsted for entusiaster.
Jeg vil derfor lage en polling på dette temaet, se og delta under "Barometeret" øverst på forumet. Er interessen STOR, så vil vi se om vi kan få det til selvsagt. Vi synes det er kjempemorsomt med respons fra våre brukere, og jeg personlig har stor sans for chat som kommunikasjon på internett. Det er opp til DERE brukere å si fra om dere ønsker det, og gjerne få med flere nye brukere også :) (hint hint)