Her er det overskyet og 9 varmegrader.
(kawaen er i deler i garasjen til svigermor)
](./images/smilies/grrr.gif)
](./images/smilies/grrr.gif)
Duville skrev:!9. november 2011..... naboen klippet plenen i dag - bare sånn til orientering.... :) må vel snart tenke på å parkere MCen for vinteren....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er det kanskje noen som allerede har parkert ???????.
Merk at det var Naboen - han gjødsler sikkert - det gjør ikke jeg. Jeg gjødslet for noen år siden og det holder enda, nå klipper jeg også 3 ganger i året, men den er nok ikke så fin som naboens....ArcticTiger skrev:Duville skrev:!9. november 2011..... naboen klippet plenen i dag - bare sånn til orientering.... :) må vel snart tenke på å parkere MCen for vinteren....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er det kanskje noen som allerede har parkert ???????.![]()
Stakkars dere som må klippe gresset hele året
:-)å
Her nord holder det med 3 runder med gressklippern i løpet av "sommern"
Dette burde du ha dokumentert for oss på korrekt måte, med fotografierXRing skrev:Bergen i dag: mellom 8 og 10 pluss, skyet men oppholdsvær. Hadde meg en lavlandstur; ble bare 18 mil men du verden så godt det gjorde
My bad. Hadde det altfor artig til å stoppe for fotosessions. Bot og bedring loves herved; da har det bare med å bli en tur til i årArcticTiger skrev:Dette burde du ha dokumentert for oss på korrekt måte, med fotografierXRing skrev:Bergen i dag: mellom 8 og 10 pluss, skyet men oppholdsvær. Hadde meg en lavlandstur; ble bare 18 mil men du verden så godt det gjorde!