Hey hey hey, unge mann, nå skal vi ikke bli uvennerSnikkeren skrev: Men kanskje det er mest vi unge som liker denslags.

Men ellers så e æ enig i at det kan være godt med en espresso også.
Hey hey hey, unge mann, nå skal vi ikke bli uvennerSnikkeren skrev: Men kanskje det er mest vi unge som liker denslags.
Man kan vel ikke være moderne på apsolutt alle felter, eller hva? Samtidig kan man jo ikke stoppe opp helt heller, og dermed bremse utviklinga......da hadde det jo endt med at vi alle hadde kjørt BMW f..exjhn skrev:Det e snart umulig å få sæ "bare en kopp kaffe"
Men no må vi ikke være alltfor negative og ødelegge tråden til Godtvoksen. Det e stadig flere som investerer i disse maskinene. Det e kanskje æ/vi som e håpløst langt bak resten av den siviliserte verden.
Men for min del e det kun svart kaffe som gjelder![]()
Jeg vil sjå den kaffemaskina som klarer dette. :-)åIntruder skrev:Sterk kaffe kokt på bål,kullsvart..
Legg ei krone i koppen,tøm på svart kaffe til krona blir usynlig..
Tøm deretter på himkok til krona blir synlig igjen..
Etter noen slikemister du gangsynet...
Nå var jeg i ferd med å få debatten inn på hva man skal gjøre der det ikke er strøm,da er det selvsagt en gubbe påSvein2 skrev:Jeg vil sjå den kaffemaskina som klarer dette. :-)åIntruder skrev:Sterk kaffe kokt på bål,kullsvart..
Vet itte om jeg skal blande inn dessa to der i kaffemaskintråden til GV, men beggeIntruder skrev: Åssen går det førresten mæ kjærringa og kvælpen...vovvoven...?
Ha det bra..
Svein2 skrev:Vet itte om jeg skal blande inn dessa to der i kaffemaskintråden til GV, men beggeIntruder skrev: Åssen går det førresten mæ kjærringa og kvælpen...vovvoven...?
Ha det bra..
har det bra, kvalpen blir klokere og klokere for hver dag, mens kjærringa.........
Tiltredes! Hvis en tar et skudd fra ei gran og setter i tuten på'n Svartkjel-lars for å sile ut gruten, får kaffen en ekstra spiss.mekkern skrev:Værdens beste kaffe lages med kjele på bål! ingen over og ingen ved siden.![]()
kjele på ovn/presskanne er neste så mokkamaster`n...
Det vil æ også, og når æ ser en sånn så skal æ også kjøpe kaffemaskin.Svein2 skrev:Jeg vil sjå den kaffemaskina som klarer dette. :-)åIntruder skrev:Sterk kaffe kokt på bål,kullsvart..
For guds skyld - prøv å gjenbruke krona de er tungt fordøyelige, ikke spis mer enn annenhver i hvertfall.jhn skrev:Det vil æ også, og når æ ser en sånn så skal æ også kjøpe kaffemaskin.Svein2 skrev:Jeg vil sjå den kaffemaskina som klarer dette. :-)åIntruder skrev:Sterk kaffe kokt på bål,kullsvart..
Æ må jo sørge for å ha nok kronestykker liggende også, men så blir man jo advart mot å
ha mye kontanter liggende hjemme
Det kan kanskje være lurt å lime fast kronestøkke i bånn av koppen, men det spørs om det er noe lim som er så stærrt at det holder mot bål-kaffe og himkokDuville skrev:For guds skyld - prøv å gjenbruke krona de er tungt fordøyelige, ikke spis mer enn annenhver i hvertfall.jhn skrev:Det vil æ også, og når æ ser en sånn så skal æ også kjøpe kaffemaskin.Svein2 skrev:Jeg vil sjå den kaffemaskina som klarer dette. :-)åIntruder skrev:Sterk kaffe kokt på bål,kullsvart..
Æ må jo sørge for å ha nok kronestykker liggende også, men så blir man jo advart mot å
ha mye kontanter liggende hjemme
Svein2 skrev:Jeg vil sjå den kaffemaskina som klarer dette. :-)åIntruder skrev:Sterk kaffe kokt på bål,kullsvart..
Må ikke misbrukesArcticTiger skrev:Den der generatorn har jeg ikke vært borti før GV, bruker du den mye?
Må bare jeg,denne kan jo også berøre kaffebehovet :Godtvoksen skrev:I betraktning av en kostnadseffektiv utvikling synliggjøres kriteriene hva angår visjonen. jfr. Språkrådet