arntsi skrev:Var mye lettere med Benelli sist messe, da var Mizzuki Motor vår nærmeste nabo. Jeg kan høre med Osebakken om de har noen kontakter.

arntsi skrev:Var mye lettere med Benelli sist messe, da var Mizzuki Motor vår nærmeste nabo. Jeg kan høre med Osebakken om de har noen kontakter.
Skulle gjerne kommet, men jobben har satt en effektiv stopper for det. Jeg må nok til Nord-norge en tur... http://forsvaret.no/aktuelt/ovelser/col ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;AJ skrev:Da er hotellovernattingen i Porsgrunn bestiltog vi gleder oss til årets MC-Messe!
AJ skrev:Da er hotellovernattingen i Porsgrunn bestiltog vi gleder oss til årets MC-Messe!
det er 2 hele dager fra den 10 til den 12!Dexter skrev:Skulle gjerne kommet, men jobben har satt en effektiv stopper for det. Jeg må nok til Nord-norge en tur... http://forsvaret.no/aktuelt/ovelser/col ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;AJ skrev:Da er hotellovernattingen i Porsgrunn bestiltog vi gleder oss til årets MC-Messe!
Gleder meg jeg også.AJ skrev:Da er hotellovernattingen i Porsgrunn bestiltog vi gleder oss til årets MC-Messe!
Etter planen, skal vi kjører over Haukeli antageligvis 7 eller 8 mars, da med 4 hjul. Så om du ønsker vær og føre rapport, så kan du få det.RoJo skrev:Kunne nok ha tenkt meg en tur til messa i Porsgrunn men det er for usikkert med kjøreforhold over Haukeli så tidlig på året, har dårlige erfaringer fra tidligere år.
ejs skrev:![]()
Hvor ???
Hvor på messeområdet skal mcsiden.no "vise seg frem", og i hvilket tidsrom?AJ skrev: PS.: MCsiden.no vil også "vise seg fram" på messa
"Vise seg fram" er kanskje en litt ambisiøs måte å fortelle at vi kommer til å ha et av bannerne våre brukbart synlig i løpet av messas to dager i tillegg til at vi er blitt tilbudt å ha en liten bunke visittkort på standen til arrangøren, Brevik MC.Godtvoksen skrev:Hvor på messeområdet skal mcsiden.no "vise seg frem", og i hvilket tidsrom?AJ skrev: PS.: MCsiden.no vil også "vise seg fram" på messa
Kommer søndag etter at vi har stått opp! See ya!Banditmannen skrev:Er det mange herfra på forumet som skal?
Hadde vært hyggelig å få hilst på flest mulig av dere!![]()
Er jo i nærområdet mitt, så jeg er nok der både lørdag og søndag.
AJ skrev:"Vise seg fram" er kanskje en litt ambisiøs måte å fortelle at vi kommer til å ha et av bannerne våre brukbart synlig i løpet av messas to dager i tillegg til at vi er blitt tilbudt å ha en liten bunke visittkort på standen til arrangøren, Brevik MC.Godtvoksen skrev:Hvor på messeområdet skal mcsiden.no "vise seg frem", og i hvilket tidsrom?AJ skrev: PS.: MCsiden.no vil også "vise seg fram" på messa
Blir ingen egen stand hvor undertegnede eller andre framtredende medlemmer skal bedrive reklame og annet gjøgleri for fremme av MCsiden.no's interesser![]()
![]()
![]()
Uansett er vi veldig godt fornøyd med at vi får anledning til å henge opp banneret vårt med vår lett gjenkjennelige og særpregede logo og tar det som en bonus at vi også kan tilby besøkende MCsidens laminerte visittkort. Hjemmelaget fra grunnen av, men likevel et flott kort, synes nå jeg i hvert fall
Blir ingen egen MCsiden.no stand på messa, nei.Hjernen skrev: Mulig å få kjøpt krus e.l. også eller AJ??
Må vel prøve å selge litt effekter når en står slik...
Skal forøvrig jobbe men tar turen med drosja fordet jeg...
Messe er viktig å få med seg...