](./images/smilies/grrr.gif)
Men det er jo greit for deg som er full av F hele tia.

ojda skrev: Men det er jo greit for deg som er full av F hele tia.
Kul sticker :-)AJ skrev:Sticker uten tekst...:
Ser veldig bra ut. Tror vi går merker uten tekst, ja!![]()
Underteksten er grei på bannere og T-skjorter, men egner seg ikke fullt så godt på så klistremerker, ser det ut til.
Plassere logoen midt på uten tekst ser ut til å bli bra :-)
Intruder skrev:StickernHar unik nyinnkjøpt T-skjorte fra TRØKK på Nes,med selvkomponert tekst:
Hvem faen er
DRILLO ?
Hadde maken før også,og DA Rogg,ropte ei dame nedi Sande i Vestfold : Denna var jamen fineste jeg har sett !!
og stickern ser bra ut !!
Jobber med saken, men har noen andre prosjekter på gang som må gjøres ferdig først.mekkern skrev:Driter i hele foppallen...når får vi tak i klistremerkene ???store og små må vi ha...
Du kunne tenke deg noen med grønnfarge, eller...?Mysterion skrev:kunne godt hatt noen merker jeg.... men kun røde? eller forskjellige farger?
juppAJ skrev:Du kunne tenke deg noen med grønnfarge, eller...?Mysterion skrev:kunne godt hatt noen merker jeg.... men kun røde? eller forskjellige farger?![]()
Tror nok vi kommer til å satse reindyrka på logoen med forumfargen rød, ja...
Du kunne tenke deg merker med gjennomsiktig bakgrunn skåret langs kantene av logoen, antar jeg?Mysterion skrev:juppAJ skrev:Du kunne tenke deg noen med grønnfarge, eller...?Mysterion skrev:kunne godt hatt noen merker jeg.... men kun røde? eller forskjellige farger?![]()
Tror nok vi kommer til å satse reindyrka på logoen med forumfargen rød, ja...men med hvit bakgrunn???? da setter jeg dem ikke på sykkelen desverre... er da ikke så mye dyrere for utkuttede... kan høre med trommisen i bandet vårt...vi har nå bestillt merker fra tyskland... svinbillig kontra norge og bra kvalitet....
Svart bakgrunn er ikke utenkelig. Som Blue Öyster Cult har jeg sans for "the red & black"jhn skrev:Kan man foreslå svart bakgrunn?
Samme her...Mysterion skrev:bestill heller precut merker... så man bare drar av logoen... ingen fete merker på tapen... betaler heller mere for sånne merker...
Mange gode og nyttige innspill her, folkens! Bra!mekkern skrev:Samme her...Mysterion skrev:bestill heller precut merker... så man bare drar av logoen... ingen fete merker på tapen... betaler heller mere for sånne merker...
Eller merket precut på frontpapiret-som en river av etterpå så kun det røde er på sykkelen..
Har bare noen veldig få transparente merker igjen etter litt for mye prøving og feiling i dag...Crinos skrev:Om du trenger noen til å teste på metall / chrome så har jeg en oljetank det er plass til en gjennomsiktig en på :)
Ser hva jeg har igjen og sender til deg også - sånn ut vi får enda en til å teste stickerne...Snikkeren skrev:Tror en sånn gjennomsiktig eller to kunne passet fint på TDM'en.