Nå har vel ikke trådstarter bedt om ny sving heller, men det er en takstmann som har gjort det i forbindelse med en skade.pelsen skrev:det kommer ikke tilbake hvis det poleres bortHornet 02 skrev:Poenget her er jo at jeg hadde en STRØKEN sykkel som ble levert til vask og fikk den tilbake med disse skadene.
Ja man får triksa det bort med polish og greier til en viss grad men neste gang man spyler sykkelen er det der igjen og man må pollere på nytt.
Og nettopp dette er helt uaktuelt for min del.
regner med du forstår dette.
En ting er jo vis man hadde driti seg ut selv med feil midler osv men det er ikke tilfellet her og da skal ikke jeg bli lidende for det heller syns jeg.
En bra utgangspunkt ville vært å foreslå at vaskefirmaet polerer bort skjoldene istedet for å komme med krav om ny sving.
Jeg har vasket sykkel med kraftvask selv, og da blir det slike skjolder, Dette har jeg polert bort og det kommer ikke igjen. hvis man ikke fortsetter å vaske med kraftvask da...
Og hvis det kan poleres bort er det jo vaskefimaets forsikringsselskap som må sørge for det og hvertfall ikke trådstarter som tross alt har satt bort sykkelen og betalt for en tjeneste for å slippe jobb, ikke for å lage seg en jobb etter vaske.
Kan heller ikke skjønne hvorfor han skal fortelle hva vaskefirmaet burde gjøre. Det hadde helle ikke jeg gjort. Dette er fimaets problem og det er de som får komme med en løsning.
Om det blir utbedret av de eller deres forsikringsselskap er knekkende likegyldig for eier av sykkelen bare den blir lik som den var før vask.