Pan American Highway 2015 - 2016
- jhn
- Innlegg: 3791
- Registrert: 11 mai 2009, 03:53
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
- Bosted: Nordkapp
Re: Litt om min Yamaha XV1700 Warrior og BMW F800GS Trophy
Jeg antar det er lov å si sin mening om div sykkeltyper ... selv om man vil si noe negativt.
Disse Easy Rider- type syklene synes jeg ikke er noe særlig vakre akkurat. Dette er ganske langt fra min interesse ... selv om jeg av og til titter de gutta i OCC ... de lager jo en del fine "skulpturer" om man kan kalle de det.
Men som kjøretøy er de ganske uinteressant for min del.
Men jeg synes som flere andre her at det var en forholdsvis utrivelig velkomst av Knutk ... de fortjener vel like mye spalteplass som alt annet, og det er jo bare greit at man har forskjellig smak
Disse Easy Rider- type syklene synes jeg ikke er noe særlig vakre akkurat. Dette er ganske langt fra min interesse ... selv om jeg av og til titter de gutta i OCC ... de lager jo en del fine "skulpturer" om man kan kalle de det.
Men som kjøretøy er de ganske uinteressant for min del.
Men jeg synes som flere andre her at det var en forholdsvis utrivelig velkomst av Knutk ... de fortjener vel like mye spalteplass som alt annet, og det er jo bare greit at man har forskjellig smak
-
- Innlegg: 845
- Registrert: 06 des 2009, 14:00
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
- Bosted: Tysnes
Re: Easy Rider på Daytona :-)
Syns denne sykkelen er kanonfin, om den er like god å kjøre kan sikkert diskuteres...Jarle skrev:Easy Rider på Daytona :-)
Easy Rider, har lagt på netthinnen siden gutte dagene (og det er lenge siden) :-)
Re: Litt om min Yamaha XV1700 Warrior og BMW F800GS Trophy
Nå har vel Jarle, som postet bildene flere innlegg her enn undertegnede, og han virker jo ganske så tykkhuda, så da drista jeg meg til å helle litt bensin i bålet.jhn skrev:
Men jeg synes som flere andre her at det var en forholdsvis utrivelig velkomst av Knutk ... de fortjener vel like mye spalteplass som alt annet, og det er jo bare greit at man har forskjellig smak

Men jeg innrømmer at jeg skrev det litt keitete på slutten. jeg mener på ingen måte at ikke folk kan poste hva de vil.
Tenkte å foreslå at alle skulle sjekke med undertegnede før de postet bilde, sånn for sikkerhets skyld, men kom vel frem til at det ville være vanskelig å gjennomføre i praksis

Jeg antok også at innleggets ordvalg forøvrig lot det skinne gjennom graden av seriøsitet bak innlegget, men her har jeg feilbergna litt.
- jhn
- Innlegg: 3791
- Registrert: 11 mai 2009, 03:53
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
- Bosted: Nordkapp
Re: Litt om min Yamaha XV1700 Warrior og BMW F800GS Trophy
Til tross for feilbergninga så tror jeg det går bra ... når jeg kjenner etter så fikk jeg visst ingen varige mèn ... håper det gjelder alle andre ogsåknutk skrev:Nå har vel Jarle, som postet bildene flere innlegg her enn undertegnede, og han virker jo ganske så tykkhuda, så da drista jeg meg til å helle litt bensin i bålet.jhn skrev:
Men jeg synes som flere andre her at det var en forholdsvis utrivelig velkomst av Knutk ... de fortjener vel like mye spalteplass som alt annet, og det er jo bare greit at man har forskjellig smak![]()
Men jeg innrømmer at jeg skrev det litt keitete på slutten. jeg mener på ingen måte at ikke folk kan poste hva de vil.
Tenkte å foreslå at alle skulle sjekke med undertegnede før de postet bilde, sånn for sikkerhets skyld, men kom vel frem til at det ville være vanskelig å gjennomføre i praksis
Jeg antok også at innleggets ordvalg forøvrig lot det skinne gjennom graden av seriøsitet bak innlegget, men her har jeg feilbergna litt.

- Jarle
- Innlegg: 562
- Registrert: 03 feb 2012, 22:33
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Bosted: Bjørøyhamn
- Kontakt:
Re: Litt om min Yamaha XV1700 Warrior og BMW F800GS Trophy
Tja her var det skjedd ting ser jeg hehe :-)
Om noen synes sykelen er fin, stygg, komfortabel eller ikke, betyr i alle fall ingen ting for meg.
Mannen som eier sykkelen var kjempefornøyd med sin sykkel, og da er det (for meg) det viktigste.
Om noen synes sykelen er fin, stygg, komfortabel eller ikke, betyr i alle fall ingen ting for meg.
Mannen som eier sykkelen var kjempefornøyd med sin sykkel, og da er det (for meg) det viktigste.
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
- Jarle
- Innlegg: 562
- Registrert: 03 feb 2012, 22:33
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Bosted: Bjørøyhamn
- Kontakt:
Rotopax
Hei
Jeg vurderer å kjøpe 3 GALLON FUEL PACKS fra Rotopax http://rotopax.com/3-Gallon-Packs/
Noen av dere som har testet Rotopax produktene?
Noen som vet om noe tilsvarende som selges her i Norge?
Jeg vurderer å kjøpe 3 GALLON FUEL PACKS fra Rotopax http://rotopax.com/3-Gallon-Packs/
Noen av dere som har testet Rotopax produktene?
Noen som vet om noe tilsvarende som selges her i Norge?
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
- Jarle
- Innlegg: 562
- Registrert: 03 feb 2012, 22:33
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Bosted: Bjørøyhamn
- Kontakt:
Re: Rotopax
Jarle skrev:Hei
Jeg vurderer å kjøpe 3 GALLON FUEL PACKS fra Rotopax http://rotopax.com/3-Gallon-Packs/
Noen av dere som har testet Rotopax produktene?
Noen som vet om noe tilsvarende som selges her i Norge?
Ingen?
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
- tor2502
- Innlegg: 545
- Registrert: 19 mar 2013, 00:23
- Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
- Bosted: Holmestrand
Re: Litt om min Yamaha XV1700 Warrior og BMW G800GS Trophy
Jarle skrev:Svingarm og felg står klar i garasjen for montering.
Ny bakskjerm og belysning er innkjøpt.
Alle deler sendt til lakkering. Kommer muligens til og bli perlemorshvit med Warrior som tema for litt motiver.
Ny hovedlykt ikke innkjøpt enda.
Styre vil bli skiftet men vet ikke om jeg kommer til å bruke ett jeg har liggende eller om det vil bli kjøpt inn ett annet. Grips må nok skiftes uansett valg av styre.
Så veldig mye mer tror jeg ikke kommer til og gjøre denne vinteren. Må evt bli bremsevæskebeholder og hendler.
Men lover at det ikke skal bli noe juletre :-)
ME880xxl ?
Har det på vrod'n kjempefornøyd med dekket
/TR
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
Re: Rotopax
Ser ut som de er veldig greie å stable om man har mer enn en, men kjenner ikke til produktet.
Tør jeg spørre om du har tenkt å benytte de i en MC samenheng, og om så er ville det være spennende å høre litt mer. :[-o<
Tør jeg spørre om du har tenkt å benytte de i en MC samenheng, og om så er ville det være spennende å høre litt mer. :[-o<
- Jarle
- Innlegg: 562
- Registrert: 03 feb 2012, 22:33
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Bosted: Bjørøyhamn
- Kontakt:
Re: Rotopax
Planen var å ha det bakpå en F800GS.knutk skrev:Ser ut som de er veldig greie å stable om man har mer enn en, men kjenner ikke til produktet.
Tør jeg spørre om du har tenkt å benytte de i en MC samenheng, og om så er ville det være spennende å høre litt mer. :[-o<
Den har bare 16liter tank, så hvis man ønsker å tilbringe en helg litt vekk fra sivilisasjonen kunne det vært greit med noen ekstra liter. Kan selvfølgelig ta men en 5l kanne, men med en Rotopax er den festet skikkelig på sykkelen.
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Re: Rotopax
Da får jo du nesten fordoblet rekkevidden. SpennendeJarle skrev: Planen var å ha det bakpå en F800GS.
Den har bare 16liter tank, så hvis man ønsker å tilbringe en helg litt vekk fra sivilisasjonen kunne det vært greit med noen ekstra liter. Kan selvfølgelig ta men en 5l kanne, men med en Rotopax er den festet skikkelig på sykkelen.

- Jarle
- Innlegg: 562
- Registrert: 03 feb 2012, 22:33
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Bosted: Bjørøyhamn
- Kontakt:
Re: Litt om min Yamaha XV1700 Warrior og BMW G800GS Trophy
Ja det het i alle fall ME880. Om det het xxl i tillegg husker jeg ikke.tor2502 skrev:Jarle skrev:Svingarm og felg står klar i garasjen for montering.
Ny bakskjerm og belysning er innkjøpt.
Alle deler sendt til lakkering. Kommer muligens til og bli perlemorshvit med Warrior som tema for litt motiver.
Ny hovedlykt ikke innkjøpt enda.
Styre vil bli skiftet men vet ikke om jeg kommer til å bruke ett jeg har liggende eller om det vil bli kjøpt inn ett annet. Grips må nok skiftes uansett valg av styre.
Så veldig mye mer tror jeg ikke kommer til og gjøre denne vinteren. Må evt bli bremsevæskebeholder og hendler.
Men lover at det ikke skal bli noe juletre :-)
ME880xxl ?
Har det på vrod'n kjempefornøyd med dekket
/TR
Fikk ett speller nytt dekk for noen hundrelapper så jeg slo til uten å ha sjekket det noe særlig.
Brukte å kjøre på Avon på 200 dekket tidligere. Holdt som regel rundt 6000km.
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
- Jarle
- Innlegg: 562
- Registrert: 03 feb 2012, 22:33
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Bosted: Bjørøyhamn
- Kontakt:
Re: Rotopax
Den er jo bare 11cm høy så man kan jo sette 2stk over hverandre .-) Da har man plutselig nesten 23 liter i tillegg til 16l på tanken.knutk skrev:Da får jo du nesten fordoblet rekkevidden. SpennendeJarle skrev: Planen var å ha det bakpå en F800GS.
Den har bare 16liter tank, så hvis man ønsker å tilbringe en helg litt vekk fra sivilisasjonen kunne det vært greit med noen ekstra liter. Kan selvfølgelig ta men en 5l kanne, men med en Rotopax er den festet skikkelig på sykkelen.
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
- Jarle
- Innlegg: 562
- Registrert: 03 feb 2012, 22:33
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Bosted: Bjørøyhamn
- Kontakt:
Re: Rotopax
Her ser du de montert på en F650GS Dakar.knutk skrev:Da får jo du nesten fordoblet rekkevidden. SpennendeJarle skrev: Planen var å ha det bakpå en F800GS.
Den har bare 16liter tank, så hvis man ønsker å tilbringe en helg litt vekk fra sivilisasjonen kunne det vært greit med noen ekstra liter. Kan selvfølgelig ta men en 5l kanne, men med en Rotopax er den festet skikkelig på sykkelen.
http://roadstorockies.blogspot.no/p/godas-bike.html
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
- Epylypzon
- Innlegg: 1227
- Registrert: 22 mar 2012, 06:46
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy -12, Yamaha WR426F -02
- Bosted: Stange
- Kontakt:
Re: Rotopax
Ingen erfaring med rotopax selv.
Men flere her: http://advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=77" onclick="window.open(this.href);return false; har det har jeg sett.
Men flere her: http://advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=77" onclick="window.open(this.href);return false; har det har jeg sett.
Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125
Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km
http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125
Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km
http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp
- Jarle
- Innlegg: 562
- Registrert: 03 feb 2012, 22:33
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Bosted: Bjørøyhamn
- Kontakt:
Re: Rotopax
Tror helt klart produktet er bra.Epylypzon skrev:Ingen erfaring med rotopax selv.
Men flere her: http://advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=77" onclick="window.open(this.href);return false; har det har jeg sett.
I alle fall ut fra det jeg har lest meg frem til.
Synes derfor det er litt rart at det ikke er noen i Europa som forhandler disse.
Men de skal jo leve de som shipper ting over havet også :-)
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
- Jarle
- Innlegg: 562
- Registrert: 03 feb 2012, 22:33
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Bosted: Bjørøyhamn
- Kontakt:
Re: Rotopax
Via via har jeg endelig kommet over en Europeisk side :-)knutk skrev:Ser ut som de er veldig greie å stable om man har mer enn en, men kjenner ikke til produktet.
Tør jeg spørre om du har tenkt å benytte de i en MC samenheng, og om så er ville det være spennende å høre litt mer. :[-o<
http://www.rotopax.at/english/
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
- Jarle
- Innlegg: 562
- Registrert: 03 feb 2012, 22:33
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Bosted: Bjørøyhamn
- Kontakt:
Luftventil bakfelg F800GS
Kjøpte meg en F800GS sist høst, skiftet dekk sist helg og fylte på luft her hjemme i garasjen med en liten kompressor uten skikkelig manometer. Så i dag skulle jeg ut på veien en tur og svingte innom første bensinstasjon for å sjekke lufttrykket. Men det skulle vise seg å bli en nesten umulig oppgave. Jeg var innom 5-6 forskjellige stasjoner og alle hadde samme type påfyllinsutsyr som var ett 10-15cm lang stålrør med stuss for ventilen i enden.
Når ventilen sitter midt i en eikefelg blir det omtrent umulig å treffe ventilen. Prøvde t.o.m. å tre den på med å kjøre luftpåfyllinsrøren inn gjennom felgen lenger oppe slik at jeg skulle bli i stand til å treffe skikkelig.
Hva gjør dere andre? Kjører dere rundt med en overgang på sykkelen i tilfelle dere trenger luft, satt på vinkel på ventilen eller bare stopper på bensinstasjoner som har en annen type påfylling?
Når ventilen sitter midt i en eikefelg blir det omtrent umulig å treffe ventilen. Prøvde t.o.m. å tre den på med å kjøre luftpåfyllinsrøren inn gjennom felgen lenger oppe slik at jeg skulle bli i stand til å treffe skikkelig.
Hva gjør dere andre? Kjører dere rundt med en overgang på sykkelen i tilfelle dere trenger luft, satt på vinkel på ventilen eller bare stopper på bensinstasjoner som har en annen type påfylling?
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Re: Luftventil bakfelg F800GS
Kjøpte en vinkelventil jeg kan skru på når det trengs. Ligger i lommen på kjørejakken. Men sjelden jeg har fått bruk for den (har kompressor i garasjen
)
Tror de har på både Biltema og Bilextra..

Tror de har på både Biltema og Bilextra..
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: Luftventil bakfelg F800GS
Det er ikke helt uten grunn at menge av luftpåfyllingspistolene på
bensinstationene er bøyde, der har det nok vert frustrerte
motorsyklister på besøk
For egen del kapitulerte jeg etter noen år, å tok med meg
en vinkelovergang :-)å Den veier ikke så mye
På nysykkelen er gudsjelov ventilene vinkeltype orginalt
bensinstationene er bøyde, der har det nok vert frustrerte
motorsyklister på besøk

For egen del kapitulerte jeg etter noen år, å tok med meg
en vinkelovergang :-)å Den veier ikke så mye

På nysykkelen er gudsjelov ventilene vinkeltype orginalt

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel

Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: Luftventil bakfelg F800GS
Prøv å fylle luft på en barnevogn med eikehjul... kjøpte vinkelventil før mc.. :)ojda skrev:Det er ikke helt uten grunn at menge av luftpåfyllingspistolene på
bensinstationene er bøyde, der har det nok vert frustrerte
motorsyklister på besøk![]()
For egen del kapitulerte jeg etter noen år, å tok med meg
en vinkelovergang :-)å Den veier ikke så mye![]()
På nysykkelen er gudsjelov ventilene vinkeltype orginalt
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: Luftventil bakfelg F800GS
SuperMorten skrev:Prøv å fylle luft på en barnevogn med eikehjul... kjøpte vinkelventil før mc.. :)ojda skrev:Det er ikke helt uten grunn at menge av luftpåfyllingspistolene på
bensinstationene er bøyde, der har det nok vert frustrerte
motorsyklister på besøk![]()
For egen del kapitulerte jeg etter noen år, å tok med meg
en vinkelovergang :-)å Den veier ikke så mye![]()
På nysykkelen er gudsjelov ventilene vinkeltype orginalt
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Fortell oss litt om kjøreegenskapene på barnevognen,
med henholdsvis for høyt/for lavt lufttrykk Morten

Krever lavt trykk bestemt kontrastyring

Eller forankrer poden bena langt ned så han får et
lavt tyngdepunkt

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel

Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- Jarle
- Innlegg: 562
- Registrert: 03 feb 2012, 22:33
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Bosted: Bjørøyhamn
- Kontakt:
Re: Luftventil bakfelg F800GS
Og gul vest :-)ojda skrev:SuperMorten skrev:Prøv å fylle luft på en barnevogn med eikehjul... kjøpte vinkelventil før mc.. :)ojda skrev:Det er ikke helt uten grunn at menge av luftpåfyllingspistolene på
bensinstationene er bøyde, der har det nok vert frustrerte
motorsyklister på besøk![]()
For egen del kapitulerte jeg etter noen år, å tok med meg
en vinkelovergang :-)å Den veier ikke så mye![]()
På nysykkelen er gudsjelov ventilene vinkeltype orginalt
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Fortell oss litt om kjøreegenskapene på barnevognen,
med henholdsvis for høyt/for lavt lufttrykk Morten![]()
Krever lavt trykk bestemt kontrastyring
Eller forankrer poden bena langt ned så han får et
lavt tyngdepunkt
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: Luftventil bakfelg F800GS
Kommer an på om bleien er full eller ikkeojda skrev:SuperMorten skrev:Prøv å fylle luft på en barnevogn med eikehjul... kjøpte vinkelventil før mc.. :)ojda skrev:Det er ikke helt uten grunn at menge av luftpåfyllingspistolene på
bensinstationene er bøyde, der har det nok vert frustrerte
motorsyklister på besøk![]()
For egen del kapitulerte jeg etter noen år, å tok med meg
en vinkelovergang :-)å Den veier ikke så mye![]()
På nysykkelen er gudsjelov ventilene vinkeltype orginalt
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Fortell oss litt om kjøreegenskapene på barnevognen,
med henholdsvis for høyt/for lavt lufttrykk Morten![]()
Krever lavt trykk bestemt kontrastyring
Eller forankrer poden bena langt ned så han får et
lavt tyngdepunkt

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: Luftventil bakfelg F800GS
Den var brun ja... ref forrige post :)Jarle skrev:Og gul vest :-)ojda skrev:SuperMorten skrev:Prøv å fylle luft på en barnevogn med eikehjul... kjøpte vinkelventil før mc.. :)ojda skrev:Det er ikke helt uten grunn at menge av luftpåfyllingspistolene på
bensinstationene er bøyde, der har det nok vert frustrerte
motorsyklister på besøk![]()
For egen del kapitulerte jeg etter noen år, å tok med meg
en vinkelovergang :-)å Den veier ikke så mye![]()
På nysykkelen er gudsjelov ventilene vinkeltype orginalt
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Fortell oss litt om kjøreegenskapene på barnevognen,
med henholdsvis for høyt/for lavt lufttrykk Morten![]()
Krever lavt trykk bestemt kontrastyring
Eller forankrer poden bena langt ned så han får et
lavt tyngdepunkt
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km