+1ArcticTiger skrev:Da tar vi "påmelding" pr. PM til meg eller Bjoennavind for den som vil væra med på denne Malingsfesten Lørdag 28 april i Andebu![]()
Så kommer nærmere adresse og tidspunkt for seansen tilbake på PM![]()
Jeg ordner Kaffeog litt å Biteti

+1ArcticTiger skrev:Da tar vi "påmelding" pr. PM til meg eller Bjoennavind for den som vil væra med på denne Malingsfesten Lørdag 28 april i Andebu![]()
Bjoennavind skrev: Det stemmer jeg prata om å lage ratbike, og på en måte er jeg igang med det.. Jeg har bestemt å bare la den bli det av seg selv, og ikke gjøre så store modifikasjoner på en gang. :-) Så det vil si at dersom jeg tryner og knuser kåpa, så kommer jeg ikke til å sette på ny kåpe men teipe og stripse det resterende osv..![]()
Den vil nok på sikt både ruste og se jævlig ut, og det gleder jeg meg til!![]()
Og til Informasjon så er Goldwingen per idag grønn!
Kanskje det e ei fin anledning til å blåse liv MC-sidens egen TV-kanal igjen?ArcticTiger skrev:Da tar vi "påmelding" pr. PM til meg eller Bjoennavind for den som vil væra med på denne Malingsfesten Lørdag 28 april i Andebu![]()
NB: Detta er et Serriøst Prosjekt, så vi forventer Kreativitet og Positiv deltakelse fra alle
![]()
Da har vi nottert Ojda på DeltagerlistenArcticTiger skrev:Da tar vi "påmelding" pr. PM til meg eller Bjoennavind for den som vil væra med på denne Malingsfesten Lørdag 28 april i Andebu![]()
NB: Detta er et Serriøst Prosjekt, så vi forventer Kreativitet og Positiv deltakelse fra alle
![]()
ojda skrev:
æ glær mæ Som Den godeste Globe ville ha sagt.
Hehe... Ja det var stryk på fargesyntesten!jhn skrev:Bjoennavind skrev: Det stemmer jeg prata om å lage ratbike, og på en måte er jeg igang med det.. Jeg har bestemt å bare la den bli det av seg selv, og ikke gjøre så store modifikasjoner på en gang. :-) Så det vil si at dersom jeg tryner og knuser kåpa, så kommer jeg ikke til å sette på ny kåpe men teipe og stripse det resterende osv..![]()
Den vil nok på sikt både ruste og se jævlig ut, og det gleder jeg meg til!![]()
Og til Informasjon så er Goldwingen per idag grønn!Æ ser to problemer her, det første e at hvis du bare skal vente på at det blir en ratbike, så trur æ kanskje du må vente lenge, Honda e jo et kvalitetsmerke, eller kjøre som en gris som jo kan være helsefarlig.
Men no ser det jo ut til at du får hjelp med "forvittringen" av den Arctiske Tigergutten, så det blir nok bra![]()
Det andre problemet e nok mere mitt enn ditt, spesielt hvis det finnes noen her inne som jobber for Sjøfartsdirektoratet, da kan det hende at mitt nyutskrevne styrmannsertifikat blir inndratt.
Fargesynet må jo være i orden for å være styrmann
Jeg er også jævli med malingskosten! :)SuperMorten skrev:Det blir jo mer som et treff dette. Kanskje en skiftarbeidende SuperMorten har fri, og finner ut at han skal ta en tur til Andebu... Er forresten en jævel med malingskosten..
ArcticTiger skrev: så drar vi ned til Evike på Gryte for å spise Gryte![]()
![]()
Det ligger an til en skikkelig happening den helga
Jeg kan male huset ditt i Mr. Bean stil?Pollti skrev:ArcticTiger skrev: så drar vi ned til Evike på Gryte for å spise Gryte![]()
![]()
Det ligger an til en skikkelig happening den helga
Åssen gryte tenker dere på da ? Dere mangler en for usaklige og fjerne kommentarer hinsides enhver fornuft om hva dere holder på med.. etterpå kan dere grunne og male 2 strøk hos meg på 2 av husveggene. Jeg har sagt opp abbonementet hos Skatteetaten for skatt på fordel ved å bo i egen bolig så i år blir det innertier
ojda skrev:Jeg kan helt tydelig se for meg denne skapelsen med den innerste delen (sirkelen) på bremseskivene malt/lakkert i spyrosa. Til nød sykehusgult. Ikke det store arealet, men en heslig flott kontrast :=D>
Send a på shoppingtur mens vi holder på, så legger hu ikke merke til det når hu kommer hjem!Pollti skrev:Greit nok for meg men ikke for Overkommandoen vil jeg tro ?
Ok Ok... Ikke hvem som helst, får jeg lov til å tusje litt på moppa?ArcticTiger skrev:![]()
Hvor lenge holder 3 liter? Nok til hengeren også?Bjoennavind skrev:
YEAH!! Fytti F jeg gleder meg!Bjoennavind skrev: Det bilde jeg la ut av den rustne wingen... Er denne malingen blandet til, eller er det faktisk den rustrøde arcanolen?
Bjoennavind skrev:ArcticTiger skrev:Det "rustne" er nok en effekt de har lagt på oppå malinga, du ser det samme er brukt der det er spraya på "SPIDER" på tanken. Vi får vel ikke til den effekten med Arcanol. I denne omgang blir det å male sykkern, så kan du videreutvikle finishen og påføre detaljer etterhvert. Du vet et Kunstverk blir ikke ferdig på en formiddag![]()
Malingsmengden skal du ikke bekymre deg for, bare ta med hengern og.