StigRoar skrev:Da har jeg snakka med forhandleren i Kristiansand. De hadde
ingen servicehistorikk på sykkelen. De hadde kjøpt den av en forhandler i Oslo som hadde tatt den i innbytte. De var ikke villige til å snakke pris på sykkelen. Synes kansje at 89900+åravgift+reg.- for denne blir litt nye da man kan få denne
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=33934436" onclick="window.open(this.href);return false;
som har gått betydelig mindre til noen tusenlapper mer.
Synspungter?
Du har et flott utgangspunkt. Dersom det er TDM du har bestemt deg for, gjelder det jo å få mest mulig for penga, det vil i mine øyne være å få en så ny mc som mulig, med så lav km som mulig, men... har sett mange mc'er der det ikke alltid har vært den som har lavest km som er det beste kjøpet.
Kan jo være slik at forhandler har satt en fornuftig pris, er sikker på tilstand til mc og derfor ikke nødvendigvis vil sette ned pris pr tlf? I min verden er det ikke sikkert at man ene og alene skal se seg blind på et servicehefte, da mc er fra 07 (gått 5 sesonger) men se på helheten. 3 mnd garanti fra forhandler er jo noe å ta med seg.
Nyt vårsolen og kikk deg omkring, men vær obs på at man plutselig ender opp med noe langt dyrere enn det som var planlagt, da man lager gode grunner for å gå opp noen tusenlapper for å oppnå drømmen.
Gjelder å velge litt med fornuft, og like store deler med følelser. Lykke til, blir spennende å se hva du ender opp med.