Jeg må innrømme at jeg ikke har vært flink til å ta vare på de.
Finnes det noe håp om å få de tett igjen, eller er det bare å bite i det sure eple og kjøpe nye? De er ikke mer enn halvannen sesong gamle.
](./images/smilies/grrr.gif)
Snikkeren skrev:Jeg får prøve med litt sort Kiwi. Har det liggende, så får vi se hvordan det går.
Gratulerer med nytt, TDM er en flott sykkel som du kommer til å få mye glede av.Snikkeren skrev:Har dessverre ikke råd til enda et leketøy no som jeg har slått på stortrommen og kjøpt meg ny sykkel, men jeg tar meg gjerne en tur en dag. Må bare få unnagjort eksamen først.
Har tenkt å gå over til militærstøvler,av samme grunn som deg.Men er vel en viss fare forDortmunder skrev:Jeg har gått bort fra MC-støvler og kjører nå med fjellstøvler. Der er vanntett, og de er godt å gå på, som er viktig på turer !! Disse MC støvlene er jo ikke de beste turstøvler.
Men jeg sitter jo på sykkelen for å komme til plasser hvor jeg kan går rund - andre sitter på sykkelen for å se de samme plassene - uten å stige av... vi er forskjellige ...
Dortmunder
Takker.Steinar_R skrev:Gratulerer med nytt, TDM er en flott sykkel som du kommer til å få mye glede av.Snikkeren skrev:Har dessverre ikke råd til enda et leketøy no som jeg har slått på stortrommen og kjøpt meg ny sykkel, men jeg tar meg gjerne en tur en dag. Må bare få unnagjort eksamen først.
Mitt tilbud om lån av sykkel (450) og utstyr gjelder fremdeles hvis du finner ut at du vil prøve motocross i løpet av våren/sommeren.
Mvh