Er så vanskelig å se ryggmerke før hilsenen er sendt av gårde og ganske umulig å trekke tilbake en avsendt hilsen!
Ikke størrelsen det kommer ann på...har jeg hørtfikse skrev:Tssk-tssk. Rolig nå![]()
Her i Bergen var/er HD det mest solgte MC-merket. Og det er pogger meg ikke fordi det er så mange banditter her altså
Bergen er vel en av de "rolige" byene i så henseende. Personlig har jeg lite sans for endel av "aktivitetene" til 1%-erne, men det er jo ikke slik at dette er u-mennesker heller. Tvert imot, er min erfaring. Hilser gjør de og. Hver gang. Selv om jeg kjører en ekkel liten japse
Det vakke meg.. Stod parkert i garasjen i hele går...joo skrev:I går var det bare to som ikke hilste tilbake i løpet av hele dagen, og de kjørte V-Strom begge to...
dekka er nok greie, det var nok rensligheten og påkledningen som var feiljoo skrev:I dag (da kjørte jeg Betaen (350)) og da hilste ingen på megEnda hadde jeg dusja før jeg dro på grusjakt, hadde til og med rein truse på! Kanskje det var Scorpion-dekka som gjorde det?
Nei, de fleste på to hjul er ålreite folk.
Såpelukt er jo ikke det som utpreger de fleste etter en dag i salenpelsen skrev:dekka er nok greie, det var nok rensligheten og påkledningen som var feiljoo skrev:I dag (da kjørte jeg Betaen (350)) og da hilste ingen på megEnda hadde jeg dusja før jeg dro på grusjakt, hadde til og med rein truse på! Kanskje det var Scorpion-dekka som gjorde det?
Nei, de fleste på to hjul er ålreite folk.![]()
mulig at den ligner for mye på en moped, de hilser jo aldri
Det er bare noe damene sier, akkurat som at vi sier "neida, rompa di er ikke for stor"Chanten skrev: Ikke størrelsen det kommer ann på...har jeg hørt
Å ta en hilsen for noe mer en en hilsen er vel i beste fall naivt...Jarle skrev:En hilsen er vell også en "beskjed" om klar bane.
Dvs ingen blålys de neste milene og ikke andre trafikkalene problemer.
Selv har jeg opplevd flere ganger å kjøre rett inn i laserkontroller uten å bli advart av møtende mc folk.
Å da snakker jeg om mc folk på Japanske og Europeiske sykler.
NÅ ble jeg bekymra.KydeX skrev:
Det er bare noe damene sier, akkurat som at vi sier "neida, rompa di er ikke for stor"
Kanskje de prøver å si at "Min er større enn din..." eller noe sånt..ZZR-Erling skrev:De jeg har lagt merke til som "gjengangere" som ikke hilser, er unge karer på R-sykkel som kjører opp og ned i sentrum..hehe..de bare stirrer meg inn i øya..jau jau