Fått lappen - trenger sykkel!

Forum for fulleffekt tung-MC
Steel
Motorsykkelen din: Har ikke ennå!

Re: Fått lappen - trenger sykkel!

Legg inn av Steel »

Takk skal dere ha! Å prøvekjøre, prøvekjøre og prøvekjøre er nok et godt tips som jeg kommer til å benytte meg av. :)

Delta8v, veldig kul den sykkelen der. Den ser badass ut som bare juling, men prisen er omtrent 10 000 over budsjettet mitt, så jeg regner med at det blir litt vel under det du har i tankene. Men takk for linken - det var absolutt et godt forslag, og en sykkel jeg kunne tenkt meg!

CB1300
Motorsykkelen din: BMW F650GS HIGHLAND 950V2 BUELL CYCLONE

Legg inn av CB1300 »

MaxTron skrev:Har sakt det flere ganger før, og sier det igjen:
Det er 3 ting som er viktig vist en skal bli fornøyd med ett sykkelkjøp: Prøvekjør, PRØVEKJØR og PRØVEKJØR!!
Du har så rett, så rett.
Etter 40 år med mc var jeg iferd med å gå lei. Jeg trodde det var kjøringa jeg var lei, men det viste
seg at jeg kjørte feil sykkel. CB1300`n var for stor og tung. Jeg regga opp en 2004 F650GS som jeg
hadde med "på lasset" i en container fra Japan.
Etter 15 minutter på BMW`n var kjøregleden tilbake, og det har blitt mange mil i sommer.
I don`t need Google. My wife knows everything!

Delta8v
Motorsykkelen din: 1998 Triumph Speed Triple 885ccm
Kontakt:

Legg inn av Delta8v »

Steel skrev:Takk skal dere ha! Å prøvekjøre, prøvekjøre og prøvekjøre er nok et godt tips som jeg kommer til å benytte meg av. :)

Delta8v, veldig kul den sykkelen der. Den ser badass ut som bare juling, men prisen er omtrent 10 000 over budsjettet mitt, så jeg regner med at det blir litt vel under det du har i tankene. Men takk for linken - det var absolutt et godt forslag, og en sykkel jeg kunne tenkt meg!
Heisann :-)
Jeg er jo åpen for bud også ;-)
Kan jo sende PM hvis du vil komme å kikke og kanskje prøve :roll

ingar
Motorsykkelen din: 1996 Yamaha XV750 Virago

Legg inn av ingar »

Hei,

Jeg tenker jeg skal kidnappe denne tråden fremfor å starte enda en "trenger råd for sykkel".

Jeg ser det anbefales TDM her, og det er en type sykkel jeg synes ser interessant ut. Er det noen som har erfaringer med liknende sykler? Gjerne sammenligninger.

Jeg tenker da på Transalp, Freewind, F650 - og helt sikert andre sykler med noenlunde samme stil.

Forøvrig tror jeg at jeg bør utvide søkekriteriene mine. Det jeg trenger er en sykkel til bykjøring som det også går an å dra på en og annen tur (en dag eller to) med. Budsjettet er desverre trangt så jeg vil helst under 30-35K.

Brukeravatar
Coach
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2008 mod.

Legg inn av Coach »

Jeg kjørte opp på en BMW 650GS fin sykkel og grei og håntere i bytrafikk. Mitt valg ble TDM. Litt mer sykkel etter min smak. Masse efekt hvis du vil og god sal. Mye bedre en 650 GS for meg.
Mvh

Stig Roar
(Coach)
Trondheim

Medlem: NMCU

Svar