På lørdags morgen sånn ca. kl. 10 bar det av på en reise til Sverige ca. 290 km enkel vei. Da det var mere av transport og ikke så mye god kjøring, kosede meg likevel med å få kjøre mye sykkelen over en helg. Dama som var bak på sykkelen fikk mere kjenning av væren en meg med fart vind i brøstet.
Reisen tog vi langs E6 fra Oslo med en stopp utenfor Sarpsborg, hvor vi traff to andre mc fører for en liten koselig prat om vinterlagring og vask av sykkel innen det var tid å komme seg på sykkelen igjen.
Vi fikk erfare problem med å få den ny innkjøpte G4 intercom til å koble opp når vi ønsket tale på veien, dette må vi se mere på.
Det var nydelig høst vær men kanskje lit kalt for å kjøre motorvei med fart vind og alt men milen bare forsvant under oss. I følge planen var det stopp på Rasta i Tanum, men vi tok en avkjøring for tidlig og fant den ikke hvilket gav oss neste problem å finne en bensinstasjon innen oss måtte gå over på reserven. Det var ikke full panikk da det var noen mil kvar i tanken men ikke noen go følelse å måtte stresse etter en bensinstasjon på lit ukjente veier får si det sånn. Fant to stasjoner etter ca. 2 mil hvilket trolig betyr det var 1-2 mil kvar i tanken før jeg må gå på reserven.
Det ble noe av en pause her da vi kom i kø med en busslast norske ungdommer på vei tilbake fra høstferie.
Mye kan vel sies om det kjedelige med å kjøre motorvei men som nybakt mc fører var det ikke så verst. Reisen tilbake var kaldere da vi måtte vare tilbake i Oslo ca. kl 15, hvilket mente avreise ca. kl 9 med stopp hver 80km og en stopp på Nordby for lit harry handel

.
I det hele er jeg veldig fornøyd med Shadow sin oppførsel og reisen. Jeg har lært meg noe om å slappe av i fingrene når jeg kjør lange strekker. Nå kvartår å forberede for PMS, med å vaske Shadow og kanskje få til en eller to kveldsturer denne uke føre lagring neste uke.
Med en lit sorg i sinne ser jeg fram mot vinteren og drømmer om turer neste år.
Det ble bare en bild fra turen og det var i høst solen i Nordby.